Na Coruña Contas

  • mayeuticon

    Impacto visual dependiendo de quien las diseñe. No dificultarían sino que permitirían la mobilidad peonil mucho más que con los actuales pasos de cebra y las aceras estrechas. En principio se me ocurre que no haría falta desplazar ninguna plaza de aparcamiento, sino utilizar simplemente los carriles de circulación que ya existen una vez sean adecuadamente reacondicionados. A todos los efectos el terreno subterráneo por el que discurre el parking del Orzán debe ser devuelto a la administración para ejecutar un reacondicionamiento de la circulación de tráfico por el centro.

      • slamelov
        slamelov  •  Autor  •  14/06/2016 16:43:32

        Da igual o deseño, son estructuras que tapan a vista nunha zona de valor paisaxístico. A mobilidade peonil a perxudica porque hai que subir ramplas para poder cruzar, e deberán ter a altura necesaria para que poidan pasar camións no caso de que tiveran que pasar. Tes varios exemplos na cidade, por exemplo en Alfonso Molina, Avda de Arteixo ou Matogrande. Os pasos peonís a unha altura de 30 cm con respecto a calzada, pero ao mesmo nivel que as beirarrúas, e máis anchos, priorizan os peóns sobre os coches, algo que non fan os semáforos. Ademáis, o custo é menor e obrigan a que os vehículos circulen máis despacio.

        Comparto totalmente que o aparcadoiro ten que volver a propiedad pública, pero a concesión, se non me equivoco, fíxose por 35 anos, e habería que indemnizar á empresa no caso de remunicipalizala. E sairía do presuposto. Ademáis, meter vehículos en superficie no propio paseo, é algo que afea, trátase de humanizar, de reducir vehículos, e que os vehículos vaian máis lentos.

          • mayeuticon

            El diseño nunca da igual. Además entre los setos de metro ochenta y la balaustrada exagerada el valor paisajístico que se obtiene desde la zona de terrazas es bastante bajo. La verdad es que el paisaje seguiría siendo disfrutable desde la zona del paseo. Otra cosa es que la obra sea viable debido al subterráneo y la fragilidad del suelo. Yo revisaría las condiciones en que se realizó esa concesión, seguramente haya algo. Lo de quitar es vehículos está bien, si hay una alternativa de transporte que en estos momentos no existe, ni siquiera en proyecto.

              • slamelov
                slamelov  •  Autor  •  21/06/2016 14:16:50

                Da igual no sentido de que afecta a visión, aparte do xa comentado da dificultade para que as usen as persoas para cruzar. O da balaustrada e o seto é outro tema, non sei se iso xa sairía do orzamento, a proposta vai na liña de humanizar reducindo vehículos, velocidade e fomentando a mobilidade peonil e de bicicletas.

                Si hai proxectos alternativos, como o tren de cercanías, de feito as infraestruturas xa están, habería que melloralas. Hai varios proxectos nesa liña. Ademáis, para moitos desprazamentos no paseo tamén hai alternativas; camiñar, bus e bici. Humanizando o paseo poténcianse esas alternativas.

                  • mayeuticon

                    Afecta a la visión en función del diseño. No comprendo a que te refieres cuando hablas de la dificultad de las personas para utilizar las hipotéticas pasarelas. Dificultad que si existe hoy en día al sólo poder transitar por los pasos de cebra regulados por semáforos igualmente ineficientes para personas y vehículos. No me malinterpretes, yo apuesto por la peatonalización de la mayor parte del centro incluyendo la zona de la que estamos hablando, pero para esto hace falta definir con todo detalle un nuevo plan de transporte público urbano, sobre todo de los buses urbanos que en la actualidad son del todo ineficientes (trayectos demasiado largos y conexiones escasas).

                      • slamelov
                        slamelov  •  Autor  •  23/06/2016 20:14:23

                        Como non os deseñen invisibles, afectan á visión, eso é un feito. Poderán ser todo o bonitos que queiras, pero taparán a visión do que haxa detrás.
                        Le ben a proposta. É eliminar semáforos porque os pasos peonís teñen prioridade sobre os vehículos. E a dificultade de ter que ir por unha pasarela é porque hai que subir e ter unha pendente axeitada tanto para persoas como para cadeiras de rodas, o cal alonga a distancia que hai que percorrer en comparación con cruzar directamente por un paso peonil elevado. Elevado para que os coches non podan ir moi rápido, que é o que acontece agora. Uns 30 cm ou así.
                        Os buses urbanos teñen un problema fundamental, que van por onde van os vehículos, o cal fai que sexan ineficientes por moito que melloren as liñas (que o están a facer). Todo pasa pola reducción de vehículos, aínda que na humanización do paseo ben podería haber un carril bus de ida e outro de volta.
                        http://www.laopinioncoruna.es/gran-coruna/2016/03/06/tren-unir-comarca/1048196.html

                          • mayeuticon

                            Pasarelas: Fuente de los surfistas, casa de turismo, Gasthof 1, rompeolas, Gasthof 2, plaza de portugal. No es cuestión de lo bonitas que sean, que también, sino de optimizar la movilidad peatonal, cosa que unos pasos de cebra SIN SEMÁFOROS, en una vía para vehículos como la del paseo no iguala, además de ser bastante inseguro para peatones y vehículos. Leo bastante bien y hago mucho esfuerzo por ver los beneficios de tu propuesta.

                              • slamelov
                                slamelov  •  Autor  •  01/07/2016 14:55:55

                                Os novos modelos de mobilidade pasan pola redución de semáforos e priorizar os pasos peonís, e para iso ten que haber unha redución da velocidade, o cal conséguese aumentando os pasos peonís, facéndoos elevados e deixar os semáforos so para cruces imprescindibles. As pasarelas peonís elevadas están so aconselladas para vías de alta capacidade, incluso neses casos considérase que é mellor un paso subterráneo... para os vehículos, nunca para peóns, porque se non, volvemos ao mesmo, priorizas os vehículos.

                                Non pode ser que para cruzar o paseo marítimo haxa que subir unha pasarela de 5 metros, non é priorizar o peatón, que é o que se pretende. En moitas cidades seguen ese esquema, por exemplo, San Sebastián, por poñer unha cidade semellante. O modelo de pasarelas é dos 70 e 80.

                                  • mayeuticon

                                    Quitar los coches está bien, pero ¿cómo articulamos la movilidad entonces?. Lo que estás proponiendo sólo sería viable con un plan de transporte público alternativo, como el que vengo demandando desde que tengo uso de razón. Una vez se detalle ese plan, podemos entrar a debatir la peatonalización, pero por favor no seamos impacientes y caigamos en el error OTRA VEZ, como en La Marina, de correr a batir cemento sin pensar en las consecuencias. Las pasarelas son una solución que yo no descartaría, y cuyo punto débil más importante no tiene que ver con el diseño o la actualidad de las tendencias arquitectónicas sino con el hecho de que el Paseo Marítimo en los últimos años se esta viendo afectado por la subida del mar, lo cual puede devenir en un peligro para la estructura, aunque seguramente sea salvable técnicamente. Un saludo contertulio.

                                      • slamelov
                                        slamelov  •  Autor  •  04/07/2016 00:40:45

                                        Non estou a falar de peonalización, para iso fai falta ter o tren de cercanías. Por iso dicía que non está a ler o que poño. Falo de humanizar, de facer que o paseo marítimo non sexa unha autoestrada onde os coches vaian a 80 km/h, como ocorre agora. E de paso, reducir o seu número, o cal non é o mesmo que peonalizar. Poñendo pasos peonís ao mesmo nivel que as beirarrúas, aumentando o seu número e tamaño e eliminando semáforos para priorizar os peóns, abonda para humanizar todo o paseo, como indico na proposta. Se os coches queren pasar, poderán facelo, pero a outro ritmo. Tamén hai que sacar o carril bici á estrada, especialmente no tramo entre Escravas e Millenium, ocupando o espazo aos vehículos, non aos peóns.

                                        O da Mariña non ten nada que ver co que propoño, eso foi unha desfeita.

                                        Sen respostas