A Porta Aberta

  • finareg59
    finareg59  • 05/07/2016 11:25:38

    Eu alucino ¿A obra mais importante pra os coruñeses vai ser "FACER COMPATIBLE A HERVA DOS CAMPOS DA TORRE CO RUGBY "?
    Seres do Axuntamento, esta e a mais firme demostración de que este sistema de presupostos participativos, votados polos veciños, non funciona correctamente.
    Saldrán sempre mais votados os poxectos que mellor organicen os seus membros (deportistas, AAVV, etc.) nas votacións por internet, e non o proxecto que mais necesita a cidade de él.
    Porqué a min que me digan: ¿a qué porcentaxe dos coruñeses beneficia esta medida? ¿A un 0,01%?
    E se a Coruña destaca en rugby, terán que loitalo no Consello Superior de Deportes ou na sua propia federación.
    Nesta cidade tivemos campeóns de España de submarinismo e naide foi chamar o Axuntamento, pra que nos subvencionasen os equipos, as embarcacións, os amarres ou o combustible pra practicalo.

      • ramon61
        ramon61  • 10/07/2016 11:04:56

        Dacordo contigo. Véselle o plumeiro o sistema, cando propostas que apenas afectan a cidade ou a colectivos diminutos coma esta, conseguen semellante cantidade de votos.
        De todas formas espero que polo menos esto, inda que non perfecto, serva pra abrirlle os ollos e as orellas os que mandan en Maria Pita e escoiten falar das necesidades reais da Coruña en xeral, inda que a maior necesidade sexa a que leva so un voto.

          • Inhaki
            Inhaki  • 14/07/2016 11:26:43

            É lóxico que teñan ventaxa as propostas apoiadas por algún colectivo e non creo que sexa una cousa que non fora todo en conta cando montaron o sistema, de feito, no cuestionario que hai que encher ó facer as propostas se incúe o dato de se se fai a proposta no nome de alguna asociación ou entidade.

            Que a xente se asocie na defensa dos seos intereses é san, razoable e bó, un sinal de boa saúde social. Non é algo a criticar senon algo louvable nunha sociedade como a nosa que ainda teñe un grande déficit de asociacionismo.

            As necesidades de colectivos asociados son necesidades reáis tan reáis como as dos lobos solitarios e ainda por riba máis evidentes. E si, o esforzó cívico e socializador de quen se organiza para defender una proposta debe ser recompensado fronte a actitudes individulistas, pois ese tipo de esforzos crean sociedade civil e son semente de convivencia.

              • ramon61
                ramon61  • 14/07/2016 11:50:53

                Pregunto ¿Tienes fijación obsesiva conmigo, o simplemente buscas mi nic para "dime a favor de qué estás que me pongo en contra"?
                Por supuesto que no me opongo a las asociaciones del carácter (positivo) que sean, si de rugbi o de taxistas, me da igual.
                Lo único que pido es que este sistema de PRESUPOSTOS PARTICIPATIVOS, sea pulido y depurado, teniendo en cuenta que más votos no equivale a más necesidad ciudadana ni de la ciudad y utilizo el mismo argumento que Finareg59, el Ayuntamiento no está para apoyar a este colectivo de rugbystas y dejar de apoyar al de submarinistas, ciclistas, decatlonistas, etc. Otra cosa es que puntualmente facilite sus instalaciones, policía municipal, medios, etc. para el desarrollo de sus actividades, fomentando la práctica del deporte en general. Los campos de futbol del parque Adolfo Suarez, no los construyó el Ayuntamiento, lo hizo la Federación Española de Futbol, como debería de ser en todos los deportes, cada federación los suyos.

                Sen respostas
      • fcriado
        fcriado  • 06/07/2016 12:08:17

        Totalmente de acuerdo en que el sistema esta mal montado. Ha faltado publicidad entre los vecinos y muchos no saben como usarlo. Yo por ejemplo me he enterado de que esto estaba ya funcionando a dia 5 de julio y me he perdido la parte de propuestas. Ademas probablemente hiciese falta un sistema de contrapeso para este tipo de casos, que afectan a un colectivo muy pequeño pero muy bien organizado (con todo el respeto a los de la asociacion de rugby o como se llame), como por ejemplo que ademas de votos positivos se pudiesen contabilizar los votos negativos.
        Dicho esto creo que contar con la participacion directa de los vecinos es una gran iniciativa y un paso en la buena dirección, pero bueno, como todo lo nuevo habra que ir aprendiendo a desarrollar un sistema que funcione. Por lo menos no se gastan la pasta en cerrar contratos corruptos con sus colegas o en estatuas o rotondas que a nadie le importan. Coruña somos los vecinos y nadie sabe mejor que nosotros lo que queremos.

        Sen respostas
      • Noces
        Noces  • 10/07/2016 11:45:51

        No tiene nada que ver con subvenciones. El campo de la torre ya tiene más de 12 años y su vida útil llega a su final. La propuesta es para que se instale un material que sea compatible con rugby ya que se necesita una altura mínima de la hierba para que la federación permita disputar partidos oficiales. Además del rugby beneficiaria a más deportes como el fútbol gaélico y el americano además de ser apto igualmente para el fútbol . Sería dar servicio a más del 0,01% ya que todos los coruñeses deisfrutarian de el independientemente del deporte que practiquen cosa que es responsabilidad de un ayuntamiento. Además de esto el presupuesto sería del 10% del total de la partida que se ha destinado para esta iniciativa.

        Sen respostas