Isto paréceme absolutamente necesario e resúltame sorprendente que non exista xa, posto que no estado actual os ciclistas vense obligados a compartir calzada en zonas con certo risco (juana de vega) ou dar rodeos para buscar rutas máis seguras, polo que a xente acaba circulando en bici por zonas prohibidas (beirarrúas).
A única puntualización que faría é que, polo que entendo do dossier, en Padre Feijoo proponse un carril-bici segregado en dirección Riazor e un carril compartido (sharrow) en dirección praza de ourense. Creo firmemente que pintura non equivale a infraestructura e que, como se comproba no resto da cidade onde existen, os sharrows non son seguros para os ciclistas, especialmente para os máis vulnerables (nenos ou xente maior). Esto derivaría en que moita xente acabaría entrando no carril segregado en dirección contraria para buscar seguridade.
Ao meu modo de ver, habería que eliminar un carril de aparcamento e crear un carril bici segregado bi-direccional.
Mi Proyecto Fin de Carrera es exactamente esto como tu dices, bidireccional y segregado en todo el trazado. Es verdad que habría que eliminar plazas de aparcamiento, pero entre haber las ciclovías que quieren implantar compartidas con el tráfico, y dejarlo como está, poca diferencia hay la verdad.
Totalmente de acuerdo, este carril hace mucha falta pero las sharrows no solucionan el problema si queremos que la población general use la bicicleta. Vaya por donde vaya, tiene que ser segregado en ambos sentidos.
Isto paréceme absolutamente necesario e resúltame sorprendente que non exista xa, posto que no estado actual os ciclistas vense obligados a compartir calzada en zonas con certo risco (juana de vega) ou dar rodeos para buscar rutas máis seguras, polo que a xente acaba circulando en bici por zonas prohibidas (beirarrúas).
A única puntualización que faría é que, polo que entendo do dossier, en Padre Feijoo proponse un carril-bici segregado en dirección Riazor e un carril compartido (sharrow) en dirección praza de ourense. Creo firmemente que pintura non equivale a infraestructura e que, como se comproba no resto da cidade onde existen, os sharrows non son seguros para os ciclistas, especialmente para os máis vulnerables (nenos ou xente maior). Esto derivaría en que moita xente acabaría entrando no carril segregado en dirección contraria para buscar seguridade.
Ao meu modo de ver, habería que eliminar un carril de aparcamento e crear un carril bici segregado bi-direccional.
Mi Proyecto Fin de Carrera es exactamente esto como tu dices, bidireccional y segregado en todo el trazado. Es verdad que habría que eliminar plazas de aparcamiento, pero entre haber las ciclovías que quieren implantar compartidas con el tráfico, y dejarlo como está, poca diferencia hay la verdad.
Totalmente de acuerdo, este carril hace mucha falta pero las sharrows no solucionan el problema si queremos que la población general use la bicicleta. Vaya por donde vaya, tiene que ser segregado en ambos sentidos.