O recentemente inaugurado servizo de Bicicoruña mellorou nesta reforma bastante pero aínda así hai pequenos detalles que creo que poderían mellorar dito servizo:
Instalación de marquesinas para protexer as bicis da choiva nas paradas onde máis adecuado sexa.
Instalación de placas solares mediante postes nas bases ou nas marquesinas, xa que cidades coma Donostia que conta co servizo do mesmo fabricante e este o oferta.Ademáis en Donostia hai unha media anual de 1.800h anuais de sol frente as 2.500h na nosa cidade, polo que seguramente aínda nos sexa máis útil.
Ademáis diso serían necesarias áreas de intercambio entre os distintos servizos poñendo bases nas fronteiras. Estas zonas poderían ser:
Zona da glorieta de Nostián dando servizo a Meicende, ondte se vai instalar unha base arteixá.
Zona de Bens e Suevos, nun futuro cando se amplíe o carril metropolitano.
Na urbanizacións fronteirizas da Zapateira.
Se se realiza algunha vez o acceso á vía verde compostelá nas vías mortas de Vío, tamén sería un punto clave.
A túa proposta non pasou á fase de votación e foi declarada INVIABLE por acadar menos de 90 apoios da cidadanía na fase de priorización, límite establecido para pasar á fase final de votación. Con todo, todas as propostas, tanto as viables como as inviables, son enviadas ás distintas Concellarías para que coñezan as demandas da cidadanía e poidan telas en conta no futuro.
Animámoste igualmente a que participes na última fase, votando aquelas propostas que a cidade necesita. Na Coruña contas.
Tamén se poderían engadir unha área de mantemento de bicicletas en ubicacións amplias con ferramentas e inflador coma a de Novo Mesoiro e nas máis pequenas soamente un inflador que pode servir para reducir traballo dos empleados de Bicicoruña podendose adicar a reparar e mover bicis, ademáis de ter un servizo amplio que poden usar calquera ciclista.Esto xa existe por exemplo en León:https://i.imgur.com/nHgeOCR.jpg
Olvidouseme de dicir o de amplair o horario do servizo pero non deixa editar
También base en la zona puente del Pasaje
En mi propuesta original estaba incluída una por la zona del paseo del burgo (refiriendome también al puente del pasaje) pero tuve que modificarla.
Y quitar peso a las bicis no-eléctricas.
Tamén se poderían engadir unha área de mantemento de bicicletas en ubicacións amplias con ferramentas e inflador coma a de Novo Mesoiro e nas máis pequenas soamente un inflador que pode servir para reducir traballo dos empleados de Bicicoruña podendose adicar a reparar e mover bicis, ademáis de ter un servizo amplio que poden usar calquera ciclista.Esto xa existe por exemplo en León:https://i.imgur.com/nHgeOCR.jpg