Na Coruña Contas

Volver

Rede viaria para bicicletas

gabi_g gabi_g  •  11/06/2016  •  Toda a cidade  • 

Código proposta de investimento: 2487

 

Exposición

 

As dificultades para a mobilidade na cidade e un problema principal da mesma que afecta a todos os veciños e empeora a calidad de vida de cada un de nos en todo-los barrios da cidade sen excepcion. Precisamos dunha redeviaria segura para o desplazamento en bicicleta por toda a cidade que conecte os diversos barrios co centro

Proposta:

Crear una  rede viaria exclusiva para bicicletas, segura para ciclistas  peatons e conductores de automóviles ,  ben interlazada ( sen cortes) para o  desplazamento diario pola cidade (non exclusivamente de recreo coma ocurre  co carril-bici actual).

 

Limitacións e beneficios:

A principal limitacion a esta proposta é a  posible perda de prazas de aparcamento en ruas determinadas da cidade se se convertesen en carril–bici  as mesmas. Tamen a posible perda de carril para circulación de coche.  Estes  inconvintes desincentivan o uso do coche privado polo que en si mesmos son  incentivos para  dispoñer dunha rede viaria para bicicletas  que permita habitos de vida saudable para os usuarios da mesma, asi como a  mellora da  saude ambiental da cidade,  tal e coma ocurre en cidades do norte de Europa e Escandinavia. 

Informe de custo

A túa proposta foi considerada VIABLE polo equipo técnico municipal, en base ao seguinte informe: “Esta proposta pretende potenciar a bicicleta como medio de transporte habitual, eficaz, seguro, económico e saudable. Propón unha rede de carril bici pola cidade de forma que se conecten entre sí diferentes zonas do termo municipal para posibilitar un percorrido seguro, combinando carrís bici exclusivos con vías ZONA 20 ou ZONA 30 onde as bicicletas tivesen preferencia. O Orzamento estimado por km é de 80.000 € o que significa que se poderían executar 12,5 km de rede ciclable". Agradecemos a túa participación no programa de Orzamentos Participativos e esperamos contar coa túa colaboración na vindeira edición.


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.
  • técnica1

    Esta proposta é viable pero está duplicada. Revise unha achega anterior codificada co nº 32 “Creación dunha rede de vías ciclabeis na cidade” https://aportaaberta.coruna.es/participatory_budget/investment_projects/32 e valore se a súa proposta pode estar incluida nela. Recomendámoslle que, sempre que o considere oportuno, elimine a súa proposta e preste o seu apoio á nº 32 na seguinte fase de priorización, co obxecto de concentrar os votos nunha única proposta, e non dispersalos en varias delas que sexan iguais o moi similares. Se o desexa, tamén pode facer comentarios noutras achegas similares á súa para integralas todas nunha única proposta global.

      • Marcosrodriguez

        Decirle a la tecnica,que entiendo lo que dice,yo he borrado mi propuesta,pero de las tantas propuesta que hay sobre este tema,somos bastantes,los que no nos parecen bien las vias compartidas con veihculos a motor,por muy señalizadas que esten,y queremos reflejar eso en nuestras propuesta,y si remites a la 32 ,no contempla esto.Deberias remitr las propuestas que no incluyan ningun tipo de via compartida ,a una propuesta que no la incluya esta idea.Y asi se formarian dos grupos con respecto a esto,y mas gente retiraria su propuesta.

          • David VG

            Realmente aunque utilicemos el termino carril bici, en coruña sólo hay carril bici en zonas como Elviña. Lo que hay a la altura de las playas de Riazor y Orzán o San Amaro realmente viene siendo "Acera-bici".

            Básicamente es lo que se pide. Segregación del tráfico motorizado.

            A demás, hay más medios como los patines que se verían afectados por no poderse mezclar con el tráfico.

            DEFINICIONES:
            Vía ciclista. Vía específicamente acondicionada para el tráfico de ciclos, con la señalización horizontal y vertical correspondiente, y cuyo ancho permite el paso seguro de estos vehículos.
            Carril-bici. Vía ciclista que discurre adosada a la calzada, en un solo sentido o en doble sentido.
            Carril-bici protegido. Carril-bici provisto de elementos laterales que lo separan físicamente del resto de la calzada, así como de la acera.
            Acera-bici. Vía ciclista señalizada sobre la acera.
            Pista-bici. Vía ciclista segregada del tráfico motorizado, con trazado independiente de las carreteras.
            Send

Non hai fitos definidos