A Porta Aberta

Volver

Creación dunha rede de vías ciclabeis na cidade

zurdofran zurdofran (MOBI-LIZA, asociación por unha mobilidade responsable)  •  07/06/2016  •  Toda a cidade  •    41 comentarios

Código da proposta: 32

Para que o uso da bici como medio de transporte habitual sexa unha realidade, é preciso que as vías polas que circula estean en condicións para favorecer o seu uso. Iso se consigue creando unha rede viaria segura e util que anime a todas as coruñesas a moverse en bicicleta como un medio de transporte eficaz, seguro, económico e saudabel.

De pouco sirve facer carriles bici inconexos que aparecen e desaparecen de súpeto e que obrigan a ciclousuarios a realizar incorporacións á calzada pouco seguras. Esta rede debería de convinar carriles bici exclusivos onde fose preciso con vías ZONA 20 ou ZONA 30 ben definidas onde as bicicletas tivesen preferencia sobre os vehículos de motor. E por suposto tratar de que as bicicletas non circulen pola beirarrúa e o fagan de forma segura e responsable.

Informe de custo

A túa proposta foi considerada VIABLE polo equipo técnico municipal, en base ao seguinte informe: “Esta proposta pretende potencia a bicicleta como medio de transporte habitual, eficaz, seguro, económico e saudable. Propón unha rede de carril bici pola cidade de forma que se conecten entre sí diferentes zonas do termo municipal para posibilitar un percorrido seguro, combinando carrís bici exclusivos con vías ZONA 20 ou ZONA 30 onde as bicicletas tivesen preferencia. O Orzamento estimado por km é de 80.000 € o que significa que se poderían executar 12,5 km de rede ciclable". Agradecemos a túa participación no programa de Orzamentos Participativos e esperamos contar coa túa colaboración na vindeira edición.

mobilidade carril bici bicis

Comentarios (41)


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.
  • Marcosrodriguez
    Marcosrodriguez  • 19/06/2016 17:57:09

    La utilidad de un carril bici ,es sobretodo que llegue a los sitios donde la gente va normalmente,centros comerciales,polígonos industriales ,hospitales,instalaciónes públicas,barrios,zonas limítrofes del ayuntamiento,estación de tren y buses.ect...y que utilice zonas con pendientes mas suaves.La avenida de Arteixo a mi me parece una zona vital ,el túnel debería tener arcén para bicicletas,y la velocidad a 30 como mucho.

  • jjfreire
    jjfreire  • 21/09/2016 13:38:15

    Sería también importante concienciar a los viandantes (sobretodo de la 3ª edad) sobre qué es un carril bici. Mucha gente va caminando por el carril bici haciendo ejercicio (caminando) que deben pensar que por ir por el carril bici adelgazan más. Lo malo es que tu vas por su espalda hacia ellos en bici, de repente la escuchan y no sabes hacia qué lado van a saltar para apartarse (los que se apartan). Y eso que donde hay carril bici es porque hay acera de sobra, peeeeero, parece que no les llega. Incluso en el Dique de Abrigo un montón de gente caminando por el carril bici y aún te protestan si pasas cerca de ellos porque tienes que esquivar a otra bici.
    No sé, creo que poner a alguien (fuerza del orden) patrullando un par de semanitas con una bici por el carril bici que ya hay y el que se contruirá alertando/advirtiendo/explicando que eso es para las bicis sería muy útil, porque si aumentamos el carril bici, pero no concienciamos a la gente... de poco va a servir.

    Sen respostas
  • pcunado
    pcunado  • 06/07/2016 16:15:46

    Un tramo que debería tener carril-bici muy frecuentado por personas que van a trabajar es entre el obelisco y la palloza-cuatro caminos-estaciones bus y tren. Se favorecería la movilidad y el uso racional del transporte.

    Sen respostas
  • galego1906
    galego1906  • 06/07/2016 13:47:26

    Me parece buena idea, pero creo que es un propuesta demasiado abstracta y abierta. Creo que hay propuestas que van orientadas por el mismo camino pero más concretas. Lo digo porque sería una pena que está fuera la más votada h que al final ... Se materializara ... "Daquela maneira"

      • zurdofran
        zurdofran  •  Autor  • 07/07/2016 01:44:36

        Mais que "abstracta y abierta" quixen facer unha proposta ambiciosa e realizable (isto se fixo ben noutras cidades de España). Se chegara a sair, os responsabeis deberían de decidir as prioridades, e entendo que terían en conta as propostas mais votadas e concretas para crear esa rede. De pouco vale facer carriles bici soltos se ao final non teñen conexión entre si (alguén viu unha rede de estradas inconexas? non tería moito sentido, non?)

        Sen respostas
  • Usuario eliminado  • 15/06/2016 18:44:15

    En nome de a asociación de veciños de Los Rosales, apoiamos a túa proposta. Non se trata de facer unha nova de cada vez, senón apoiar as que teñen un obxectivo común coa nosa proposta. Nós queremos concretar ademáis que debemos arranxar os tramos onde a circulación con bici é perigosa, como pode ser o tramo dende o Milenium e a sala Moon, xa que hai farolas no medio do carril, e xusto circulase pegado a estrada. Solicitamos AUMENTAR A SEGURIDADE DO CICLISTA NESE TRAMO, xa que é relativamente habitual ver pasar bicis e karts con nenos por alí e mais de un caeu a estrada invadendo carril de circulación de coches co perigo que eso supón.

      • zurdofran
        zurdofran  •  Autor  • 07/07/2016 01:49:36

        Grazas polo voso apoio. Compartimos tamén a necesidade de aumentar a seguridade para as usuarias de bicicleta. E que cando fagan algo o fagan con criterio, contando con profesionais que saiban facer vías ciclabeis e cos colectivos implicados coa mobilidade nos distintos barrios da cidade.

        Sen respostas
  • 1dilloti
    1dilloti  • 18/09/2016 16:59:14

    Necesitamos carriles bici afastados do trafico para poder desprazarnos para entrar ou sair da coruña a traballar como mínimo,reduciríase a polución,farias 15 minutos de exercicio ainda q a bici fose electrica, aforrarias cerca de 3000€o ano en carburante,revisions,mantemento,,parking,multas,impostos.Usando esta alternativa ecoloxica tan barata xa se irán prantando ano a ano arbores para o futuro bosque.Pero primeiro haberia que cambiar a mentalidade de non contaminar usando a bici e despois non prantarlle lume o futuro bosque

    Sen respostas