A Porta Aberta

Propostas de investimento con ámbito: Toda a cidade

Propostas de investimento non viables: Toda a cidade

Todas as propostas presentadas deben cumprir uns requisitos básicos para ser consideradas viables, tanto na fase de achegas como na de priorización e avaliación: ter categoría de investimento, ser competencia municipal, ter viabilidade técnica, económica e xurídica, e acadar un mínimo de apoios na fase de priorización. As propostas que non cumpren estes criterios son marcadas como inviables e publicadas na seguinte listaxe, xunto co seu informe de inviabilidade.
B0014163-6F06-4EDE-99EE-39A8783926A5.jpeg
Toda a cidade

Libre de humo en las paradas de autobuses

  2 comentarios  •  25/04/2019  •  anafi216

Porque los ciudadanos que no fumamos, no tenemos porque salir del area de la parada (me refiero a cuando son techadas), cuando una persona está fumando. Tendría que nacer de cada uno alejarse para no molestar a los demás, pero la falta de civismo y educación se hacen notar, por lo que creo que se debería prohibir fumar dentro de este tipo de espacios.

Contenedores actuales
Toda a cidade

Renovación de los contenedores de la ciudad

  3 comentarios  •  21/05/2019  •  brunorcd

El estado de los contenedores de la ciudad es pésimo. Es necesaria la renovación de todos ellos por unos más modernos y con una mejor distribución.

Toda a cidade

Concesión de una electrolinera municipal

  Sen comentarios  •  27/04/2019  •  esteban

En vez de poner puntos de carga en la calle como están ahora que están expuestos a vandalismo, tienen poca potencia de carga y son suceptibles a estar ocupados por vehículos que no son eléctricos, propongo la creación de una electrolinera en alguna parcela de la ciudad como si de de una gasolinera se tratase, con el que una empresa concesionaria del ayuntamiento ganase un concurso de contratación para que administre esta electrolinera. Además se le exigiría un minimo mantenimiento, una potencia de carga de al menos 50 kW, un minimo de cargadores (por ejemplo 8), y que la energía empleada sea de origen renovable.

Toda a cidade

Aplicación de vigilancia urbanística

  Sen comentarios  •  21/05/2019  •  mn

Para mejorar la viglianza urbanística y la protección del ciudadano/consumidor es necesario facilitar el acceso a esta información (ahora farragoso y con múltiples trabas).  Se propone creación de aplicación de consulta abierta (respetando LOPD, etc) de nformación de licencias de obra menor, de obra mayor, actividades, comunicaciones previas con información sobre el objeto, fecha de solicitud, concesión, etc.  (mapa); expedientes de disciplina urbanística  (con el estado, etc...), licencia de ocupación, etc. estados, etc; llicencias de planeamiento , fechas de solicitud, concesión, plazo de ejecución, prórrogas, etc. 

Esta información deberá facilitarse de forma simple y explotable y usable. Y en distintas fases incrementara las facilidades

 

Ver p.ej. http://www-2.munimadrid.es/urbanismo_inter/visualizador/index_inter.jsp

Toda a cidade

Más vehículos eléctricos municipales

  1 comentario  •  27/04/2019  •  esteban

Propongo que se amplíe mediante un renting la adquisición de vehículos eléctricos para servicios municipales, como por ejemplo, policía (servicios como infraestructuras, la ORA, coches de mantenimiento de Compañía de Tranvías y alguna otra empresa ya están bastante cubiertos). Un modelo de vehículo que podría encajar sería el Kia e-Niro, que tiene un precio relativamente "asequible" para los precios que manejan los eléctricos actuales, tiene buena habitabilidad y maletero, una potencia adecuada para persecuciones, y una autonomía de las mejores de la gama eléctrica.

Toda a cidade

Crear aparcadoiro disuasorio na beira da cidade

  3 comentarios  •  21/05/2019  •  aroa

Hai xente que ven á Coruña dende fóra da cidade e a ubicación da súa casa, mercancía ou xente a transportar, horario ou dolencia non lle permite chegar ata a cidade noutro medio que non sexa o coche persoal. Por iso propoño habilitar algún espazo adicional como aparcadoiro, nalgunha zona no límite da cidade onde non haxa outro (p.e. acceso dende as Xubias-Os Castros), que teña boa comunicación cara o resto das áreas urbanas. Habilitar algún terreo se o hai e quizais cobrar un prezo "simbólico", lonxe dos subterráneos actuais. Ou crear/reformar algún edificio para facer un aparcadoiro vertical. Existen os verticais automatizados, que aforran moito espazo no edificio e tempo para aparcar, xa que é un sistema robotizado o que distribúe o coche polo edificio. Tamén se podería cobrar un prezo "simbólico" por utilizalos. Descoñezo o custo.

Exemplo de cicloestación
Toda a cidade

Ciclo estacións de mantemento no carril bici

  Sen comentarios  •  17/05/2019  •  slamelov

Xa que hai varios Km de carril bici, estaría ben contar con estacións de mantemento semellantes ás que hai agora na Mariña ou no paseo á altura da Coraza. Son postos que contan con bombín e ferramentas que poden solventar un problema na bici para poder continuar a marcha.

ejemplo pago
Toda a cidade

Creación de más y mejores puntos de bicicletas municipales

  3 comentarios  •  25/04/2019  •  ludelesp

Debe se más accesible para todos, pudiendo simplemente utilizar una tarjeta de crédito o débito y no tieniendo que registrarse físicamente, ya que para garantizar su buen uso se puede retener una pequeña cantidad en la tarjeta del ususario o simplemente conservar los datos como garantía y pudiendo ser aceptados estos términos directamente en el puesto de recogida mediante la implantación de un sistema de cobro (pantalla y opción para pago con tarjeta como en muchas ciudades se utiliza para tranvía o metro) La disponibilidad debería ser de 24h, pasadas las 22.30 no hay acceso a transporte público si no es taxi. El estado de las biciletas deja mucho que desear, encontrándose muchas oxidadas y rotas, colocar simplemente una marquesina puede evitar el deterioro.

Exemplo de acolchado en Vitoria
Toda a cidade

Ampliación do acolchado do carril-bici para evitar colisións con portas

  Sen comentarios  •  21/05/2019  •  monchovazquez

Co fin de evitar posibles colisións de bicicletas con portas de automóbiles, proponse a ampliación do acolchado que separa o carril-bici coa banda de aparcadoiro. Proponse que sexa nos seguintes puntos, a modo de exemplo: rolda de Outeiro, Ramón y Cajal e Perez Ardá

Malo será...
Toda a cidade

Recuperar o Carril Bus

  1 comentario  •  17/05/2019  •  slamelov

O goberno do bipartito creou un carril bus que mellorou o funcionamento do bus urbano. Ademáis, servía tamén para bicis, motos e taxis. Negreira eliminou ese carril e a Marea non o recuperou, a pesar das súas promesas. O carril bus melloraría os tempos do transporte público e fomentaría o seu uso, é tamén un carril bici complementario e limita o espazo aos vehículos privados. Se non hai carril bus, os buses teñen que ir coresto do tráfico, o cal provoca que padeza os mesmos atascos e sexa máis complicado cumprir cos horarios e tempos.