Na Coruña Contas

Propostas de investimento con ámbito: Toda a cidade

Propostas de investimento non viables: Toda a cidade

Os investimentos deben cumprir unha serie de criterios (como a legalidade, a concrención, seren competencia do concello, non superaren o máximo do orzamento), para seren declaradas viables e chegaren até a votación final. Todos os investimentos que non cumpriren estes criterios son marcados como inviables e publicadas na seguinte relación, xunto co seu informe de inviabilidade.
parqueunión.jpg

Parque Unión

28/04/2019  •  Martineteiro  •  Toda a cidade

Este parque estaría entre la carretera del Birloque/Martinete y la calle Montes, uniendo así diferentes barrios (Someso, Universidad de Elviña, Martinete y Birloque), radio de influencia sobre Matogrande, Elviña, Ofimático, Zapateira y Novo Mesoiro. 

Finalización de la calle Joaquín Martín Martínez, llenvándola hasta la altura de la Funeraria Apostol, plazas de aparcamiento, recuperación del Rio Monelos, ciertos terrenos a uso privado, para poder "cerrar manzanas", un edificio municipal, o un centro de salud que de servicio a dichos barrios, zona merendero, parque infantil, zona de deportes, zona canina y replantación de árboles autóctonos. Integración con las viviendas ahora existentes.

Fase A entre Carretera Birloque/Martinete y Braña de Someso. Fase B entre Braña de Someso y Calle Montes. 

*En azul oscuro, se marcan los terrenos privados y en claro, el trayecto del rio.

B0014163-6F06-4EDE-99EE-39A8783926A5.jpeg

Libre de humo en las paradas de autobuses

25/04/2019  •  anafi216  •  Toda a cidade

Porque los ciudadanos que no fumamos, no tenemos porque salir del area de la parada (me refiero a cuando son techadas), cuando una persona está fumando. Tendría que nacer de cada uno alejarse para no molestar a los demás, pero la falta de civismo y educación se hacen notar, por lo que creo que se debería prohibir fumar dentro de este tipo de espacios.

En verde, carril bici propuesto. En otros colores actual y proyectado

Unir con carril bici A grela con otros 4 carriles actuales

02/05/2019  •  daniel_an  •  Toda a cidade

A Grela tiene un gran problema: muchos trabajadores en workcenters y no suficiente espacio para aparcar un coche por cada trabajador.

La mejor forma de comunicarla es unirla con 4 de los carriles bici de la ciudad: El de marineda (el cual llegará a la intermodal), el de la facultad, el de matogrande y el metropolitano a la altura de oza.

Es un proyecto ambicioso que reducirá mucho la necesidad de coger el coche para la gente que viva en coruña y trabaje en la grela.

El carril iría por severo ochoa-salgado torres-avenida san cristobal-ronda de camilo jose cela y ahi buscar alguna opción como la calle Javier Lopez Lopez si no es posible continuar por el tunel. Esta unión hace que muchos nucleos de población puedan ir de forma bastante directa hasta la grela, ahorrando muchisimos coches diarios y contaminación, y además mejora mucho la comunicación entre carriles.

Eliminar o tráfico de automóbiles privados no centro da cidade

06/05/2019  •  carmela.6  •  Toda a cidade

Trátase de converter o centro da cidade nun espazo máis saudable e agradable. Propoño restrinxir a circulación de vehículos de motor polo centro da cidade. Deste modo favorecemos aos peóns, o uso maioritario do transporte público e outros tipos de vehículos de movilidade persoal. Só os residentes, as persoas de movilidade reducida e os servizos públicos de transporte, de seguridade e emerxencias poderán acceder á zona centro con vehículos a motor.

Sería necesario só mellorar a frecuencia e as conexións do bus urbano entre os diferentes barrios da cidade e o centro, tendo en conta que os buses metropolitanos entran xa agora ata os Xardíns de Méndez Núnez.  

Exemplo de acolchado en Vitoria

Ampliación do acolchado do carril-bici para evitar colisións con portas

21/05/2019  •  monchovazquez  •  Toda a cidade

Co fin de evitar posibles colisións de bicicletas con portas de automóbiles, proponse a ampliación do acolchado que separa o carril-bici coa banda de aparcadoiro. Proponse que sexa nos seguintes puntos, a modo de exemplo: rolda de Outeiro, Ramón y Cajal e Perez Ardá

Empresa de limpieza Municipal

14/05/2019  •  jositoxtr  •  Toda a cidade

Ante los contínuas faltas de servicio por parte de CESPA, y la desatención de la limpieza en la ciudad, sería útil crear una propia, municipal, directamente.

Fotografías de las 3 rotondas (carecen de arbolado y arbustos)

Glorietas verdes

17/05/2019  •  martin_mc  •  Toda a cidade

Las glorietas son construcciones viales por las que transcurren una gran concentración de automóviles con la consecuente emisión de gases contaminantes y de efectos invernadero.

Este proyecto propone plantar árboles y arbustos en las grandes glorietas, así como en sus alrededores, con la finalidad de reducir el impacto y emisión de gases tóxicos y de efecto invernadero que se generan en estos lugares. Los árboles generan oxígeno, absorben dióxido de carbono, retienen el polvo y partículas que se mantienen en el ambiente.

Las rotondas que se proponen para convertir en verdes, debido a su gran tamaño, son: la de Lonzas, la de Pocomaco y la de la Avenida de Arteixo (junto al Parque de Bomberos). Cualquier glorieta grande sería interesante para convertir en verde.

 Morcego de ferradura pequeno (Rhinolophus hipposideros)

Instalación de caixas niño pra morcegos

25/04/2019  •  smlebo  •  Toda a cidade

Os morcegos son mamíferos moi importantes para o ambiente e controlan a poboación de insectos, tamén as velutinas, mais que se atopan nalgúns casos en perigo e perderon presencia na nosa cidade e en todo o país.

Por iso propoño a instalación - de non chegar o orzamento, o estudo - de caixas refuxio para morcegos en espacios municipáis, comezando pola Casa Consistorial. Poden deseñarse caixas específicas para estes mamíferos, coma as desenvolvidas en Florencia pola Universidade e o Museo de Historia Natural (http://www.batboxnews.it/guida-ai-pipistrelli-e-alle-bat-box), en colaboración coa Asociación Drosera (http://www.morcegosdegalicia.org/red_cajas_refugio.php?idioma=gl).

Podería tamén desenvolverse un programa para que os particulares as instalasen nas súas propiedades, coa súa venda en estabelecementos locais coma ferreterías ou supermercados.

Tarxeta de bus única por tempo, viaxes ilimitados neses períodos de tempo.

29/04/2019  •  mugroso  •  Toda a cidade

Suprimir a necesidade de pasala tarxeta do bus cada vez que un se sube a él. Sustituiríase a actual por unha tarxeta permanente por periodos de tempo. Realizando tódalas viaxes que un desexe dentro desa marxe temporal. Non sería necesario tickar coa tarxeta só subir e baixar do bus por calquera porta, co seu conseguinte aforro de tempo. Os revisores actuais podría revisar a validade das tarxetas en calquera momento, penalizando os infractores. As tarxetas poderían ter as seguintes duracións: mínimo 1 hora polo precio mínimo, 6 horas, 12 horas, 24 horas, 48 horas, 1 semana, 1 mes, 3 meses, 6 meses 9 meses, e 1 ano. Renovable as veces e polo tempo que o usuario precise.

 

Conexión a internet

Adquisición de equipamentos para dotar de internet aos locais veciñais

16/05/2019  •  jrc  •  Toda a cidade

As asociacións veciñais da cidade da Coruña fan unha labor moi importante no que se refire á dinamización dos barrios e á participación veciñal. Neste sentido, a falta de equipamentos e materiais que permitan a conexión a internet obstaculiza a creación de actividades e servizos para o disfrute da veciñanza.

Por isto, proponse que o Concello compre material e equipamentos (módems usb, equipos informativos, wifi, etc.), que serían de propiedade municipal pero de uso veciñal, para que o poidan solicitar entidades e asociacións que o soliciten polo procedemento que estipule o Concello (dando preferencia a aquelas entidades que non dispoñen de acceso a internet).