A Porta Aberta

Volver
Orzamentos participativos 2019

Conexión accesible entre ronda de Outeiro e rúa Caballeros

aroelab aroelab  •  20/05/2019  •  Distrito 8  •    5 comentarios

Emprazamento_da_proposta.jpg
Emprazamento_da_proposta.jpg

Código proposta de gasto: 2179

As conexións existentes entre a ronda de Outeiro e a rúa Caballeros son todas mediante escaleiras, o que ocasiona dificultades de accesibilidade ou longos desprazamentos. Ademáis, é unha zona de importantes conexións peonís pola proximidade das estacións de tren e autobus, a delegación da Xunta de Galicia ou o colexio San Francisco Xabier. A conexión peonil accesible poderíase lograr cun investimento reducido debido á escasa diferenza de cota entre as dúas vías indicadas nas proximidades da rúa Brasil.

Informe de custo

A proposta foi calificada como VIABLE conforme ao seguinte informe técnico: "A obra consistirá na execución dun muro de contención paralelo ó actual e un recheo para salvar o desnivel existente mediante unha rampa accesible, se dotara de barandilla con doble pasamanos. A conexión coa Rolda de Outeiro re realizara por unha apertura na actual barandilla e o pavimento será de lousa de hormigón con acabado fratasado."


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.
  • cristinaaz
    cristinaaz  • 09/10/2019 19:18:12

    Yo también apoyo la propuesta pero me parece insuficiente. El proyecto consiste en hacer una rampa delante de las instalaciones actuales de FREMAP. Pero creo que es mucho más necesaria una rampa para unir la calle Montevideo con la Ronda y la Avenida de Pérez Ardá. Y ello porque es una calle con mucho más tránsito de personas (hay una parada de bus a la altura del nº 33 de la calle Caballeros) que acceden al Corte Inglés, al Colegio San Francisco Javier o al parque de Oza por esta calle y no por delante de Fremap. Además, también se beneficiaría el carril bici que discurre por Pérez Ardá. Por otra parte, casi toda la gente que baja de la estación de San Cristóbal hacia Perez Ardá utiliza la acera de la derecha bajando, no la de la izquierda. Por eso creo que una rampa en la calle Montevideo, donde hay espacio suficiente y un escaso desnivel, es mejor solución que la propuesta inicialmente.
    Gracias,

    Sen respostas