A Porta Aberta

Volver
Orzamentos participativos 2019

Apertura vial municipal de la Calle Javier López López

dverdini dverdini  •  20/05/2019  •  Toda a cidade  •    8 comentarios

Código proposta de gasto: 2145

La A. VV. Castrillón-Urbanización Soto "IAR" propone la apertura del vial de competencia municipal de la Calle Javier López López, contiguo al Parque de Eirís, entre la Avda. Casanova de Eirís y la Avda. del Pasaje. Entendemos que es una propuesta de ciudad dado que significaría una nueva entrada y salida de la ciudad desde o hacia los barrios de Castrillón-Urbanización Soto, Eirís, Barrio de las Flores y Monelos.

Organización: A. VV. Castrillón-Urbanización Soto "IAR"


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.
  • jesus
    jesus  • 04/09/2019 10:23:35

    Despois de moito tempo vivindo no barrio, algunha vez pensei que isto podería chegar a ser unha boa idea. Mais despois de moitas reflexións, a día de hoxe penso que pode facer "efecto chamada" e atraer máis vehículos ao barrio, da mesma forma que pasou cando se completou a apertura ao tráfico da avenida Casanova de Eirís, da avenida da Concordia e da rúa Antonio Ríos. Cada día custa máis tempo aparcar en superficie, vexo aos meus veciños e ás miñas veciñas dando voltas co coche buscando un sitio. Ademais estaciónase por riba das beirarrúas, nos campos abandonados e nos pasos de peóns impedindo que as persoas con mobilidade reducida e as familias con carriños de bebé podan moverse polo seu barrio con normalidade.
    Non é precisa esta actuación xa que tan só nos aforraría uns minutos nuns desprazamentos puntuais pero tería un gran custo para a vida sostíbel no barrio. O noso barrio é para nós, as persoas, non para os nosos vehículos.

      • cocasina
        cocasina  • 04/09/2019 11:24:38

        Entonces, según tu razonamiento, ¿la solución es aislar el barrio? Evitar nuevas infraestructuras para que nadie pueda entrar ni salir del barrio...

          • jesus
            jesus  • 04/09/2019 14:53:06

            Ninguén está falando de illar ao barrio. Estamos falando de disfrutar do barrio de maneira saúdabel para todo o mundo, camiñando por el, paseando polo parque de Eirís , indo en bicicleta e non de que o barrio sexa atravesado por unha "autopista urbana" mentres a uns metros xogan as nenas e nenos no parque infantil. Estamos conectadas coa ponte Pasaxe pola estrada de Eirís e pola av da Pasaxe e Concordia. Tamén coa avenida da Vedra e o túnel da circunvalación. Hai entradas e saídas máis que suficientes. O único que suporía o vial, sería o incremento do tráfico rodado polo noso barrio. Non se notaría no máis mínimo unha reducción no tempo nos nosos desprazamentos. Se se producise esta apertura, no canto de pacificar o tráfico como se está a facer en tódalas cidades europeas, estariamos xerando máis intensidade. Prexudicariase a calidade do aire, as persoas de idade avanzada sairían a pasear con máis medo e perderiase a tranquilidade na contorna das hortas urbanas e área canina.

              • cocasina
                cocasina  • 04/09/2019 17:59:30

                Vamos a ver...no se trata de una autopista, sino de un bulevar verde, continuando la calle Javier López (que ahora mismo está cortada), con sus aceras y plazas de aparcamiento correspondientes. Ésta infraestructura dará servicio a los residentes del barrio principalmente pues para cruzarlo desde otros barrios existen alternativas como el tunel de Eiris y otras que ya has citado

                  • jesus
                    jesus  • 04/09/2019 21:26:13

                    A rúa Javier López López está cortada para o tráfico rodado desde a entrada das hortas urbanas ata a Reanult pero pódese seguir ata o concesionario tanto a pé como en bicicleta sen problemas.
                    Reitero que esta infraestrutura non tería utilidade para as residentes do barrio. Existen moitos exemplos doutras cidades europeas que pensaron o mesmo e acabaron por desfacelo, despois de ter gastado unha boa suma económica.
                    O noso barrio non é un aparcadoiro gratuíto para vehículos particulares. O que teña un coche privado (ou máis) que o garde no seu espazo privado ou nas prazas xa existentes. O espazo verde xa está, o asfaltado que se pretende facer non é verde. Soamente serviría pra que perdésemos calidade de vida en todos estes ámbitos.

                      • cocasina
                        cocasina  • 05/09/2019 10:33:24

                        Si resides en el barrio y utilizas ese acceso me parece increible que digas que se puede seguir a pie sin problemas...tiene una pendiente bestial, esta plagado de piedrecitas con las que resbalar, a la altura de las huertas está cerrado con dos grandes piedras y a partir de ahí está desnivelado y a travesado por un pequeño reguero... y no digamos nada de la rampa de cemento del último tramo... La mayoría de la gente utiliza el sendero que cubre el oleoducto, mucho más accesible. No entiendo tu inquina con el coche privado y el aparcamiento gratuito... menos mal que es sólo tu opinión... yo expongo la mia

                        Sen respostas