Na Coruña Contas

  • cocasina

    Entonces, según tu razonamiento, ¿la solución es aislar el barrio? Evitar nuevas infraestructuras para que nadie pueda entrar ni salir del barrio...

      • jesus

        Ninguén está falando de illar ao barrio. Estamos falando de disfrutar do barrio de maneira saúdabel para todo o mundo, camiñando por el, paseando polo parque de Eirís , indo en bicicleta e non de que o barrio sexa atravesado por unha "autopista urbana" mentres a uns metros xogan as nenas e nenos no parque infantil. Estamos conectadas coa ponte Pasaxe pola estrada de Eirís e pola av da Pasaxe e Concordia. Tamén coa avenida da Vedra e o túnel da circunvalación. Hai entradas e saídas máis que suficientes. O único que suporía o vial, sería o incremento do tráfico rodado polo noso barrio. Non se notaría no máis mínimo unha reducción no tempo nos nosos desprazamentos. Se se producise esta apertura, no canto de pacificar o tráfico como se está a facer en tódalas cidades europeas, estariamos xerando máis intensidade. Prexudicariase a calidade do aire, as persoas de idade avanzada sairían a pasear con máis medo e perderiase a tranquilidade na contorna das hortas urbanas e área canina.

          • cocasina

            Vamos a ver...no se trata de una autopista, sino de un bulevar verde, continuando la calle Javier López (que ahora mismo está cortada), con sus aceras y plazas de aparcamiento correspondientes. Ésta infraestructura dará servicio a los residentes del barrio principalmente pues para cruzarlo desde otros barrios existen alternativas como el tunel de Eiris y otras que ya has citado

              • jesus

                A rúa Javier López López está cortada para o tráfico rodado desde a entrada das hortas urbanas ata a Reanult pero pódese seguir ata o concesionario tanto a pé como en bicicleta sen problemas.
                Reitero que esta infraestrutura non tería utilidade para as residentes do barrio. Existen moitos exemplos doutras cidades europeas que pensaron o mesmo e acabaron por desfacelo, despois de ter gastado unha boa suma económica.
                O noso barrio non é un aparcadoiro gratuíto para vehículos particulares. O que teña un coche privado (ou máis) que o garde no seu espazo privado ou nas prazas xa existentes. O espazo verde xa está, o asfaltado que se pretende facer non é verde. Soamente serviría pra que perdésemos calidade de vida en todos estes ámbitos.

                  • cocasina

                    Si resides en el barrio y utilizas ese acceso me parece increible que digas que se puede seguir a pie sin problemas...tiene una pendiente bestial, esta plagado de piedrecitas con las que resbalar, a la altura de las huertas está cerrado con dos grandes piedras y a partir de ahí está desnivelado y a travesado por un pequeño reguero... y no digamos nada de la rampa de cemento del último tramo... La mayoría de la gente utiliza el sendero que cubre el oleoducto, mucho más accesible. No entiendo tu inquina con el coche privado y el aparcamiento gratuito... menos mal que es sólo tu opinión... yo expongo la mia

                    Sen respostas