Na Coruña Contas

Propostas de investimento con ámbito: Distrito 6

Propostas de investimento non viables: Distrito 6

Os investimentos deben cumprir unha serie de criterios (como a legalidade, a concrención, seren competencia do concello, non superaren o máximo do orzamento), para seren declaradas viables e chegaren até a votación final. Todos os investimentos que non cumpriren estes criterios son marcados como inviables e publicadas na seguinte relación, xunto co seu informe de inviabilidade.
tramo_que_falta_J._Galiacho.PNG

Comprar o expropiar el terreno que corta la calle Joaquín Galiacho (Parque Oza)

13/05/2018  •  salva1976  •  Distrito 6

No tiene sentido que una calle esté cortada por culpa de un terreno abandonado con una casa en ruinas. Está hecha la acera pero no hay calle. El ayuntamiento tiene que hacerse con ese terreno y abrir la calle, bien sea a través de compra o expropiación. La utilidad pública o interés social están claros. 

Camiño real, realmente estreito.

Caminante...¡No hay camino!

20/04/2018  •  monicaalonso  •  Distrito 6

En la Avenida de Monelos (Bar Cadenas) y en pleno Camino de Santiago es muy peligroso ser caminante. La continuidad peatonal en esta franja se reduce al paso de menos de 1m de ancho en un único borde de la Avenida (ya que al otro no hay acera). Son muchas las formas en las que se observa riesgo eminente de accidente en estos escasos 20 m de trazado: Arrollado por los innumerables vehiculos que salen del Juan Canalejo bajando la Calexa preocupados en incorporarse a la Avenida, y que sólo se fijan en su izquierda sin mirar a su derecha subiendose incluso a la acera cuando realizan este giro. O cuando alguien abandona instintivamente la acera al ver subir un carrito, una silla de ruedas, unos niños o un matrimonio mayor, con los coches bajando veloces a sus espaldas. Sería interesante recuperar estos espacios privados degradados para un uso público más coherente.

Ampliación do césped artificial do tobogán de Eirís

23/04/2018  •  bolboreta  •  Distrito 6

Son moitos os nenos e nenas que a diario usan o tobogán grande do parque de Eirís. Entre o césped artificial e o asfalto hai uns dous metros de herba gastada de pisala e gravilla, e moitos nenos e nenas ao baixar da zona do tobogán resbalan e caen. Propoño ampliar o césped artificial ata o asfalto dado que son só uns 2 metros e a inversión non é grande.

Ademais actualmente hai como unha pequena barreira de madeira na que poden tropezar os máis pequenos, e poñendo o césped artificial ata o camiño asfaltado non tropezarían.

Graciñas.

Creación dunha biblioteca pública en Palavea

13/05/2018  •  alfonsopalavea  •  Distrito 6

Somos un barrio moi afastado.A biblioteca máis cercana é o Castrillón. Nesecesitamos unha dinamización cultural á que a biblioteca pode axudar.

Elevar paso de Peatones CEIP Fernández Latorre en Avda. Concordia

08/05/2018  •  dverdini  •  Distrito 6

La A. VV. Castrillón-Urbanización Soto "IAR" propone elevar el paso de peatones de acceso al CEIP "Fernández Latorre" existente en la Avda. de la Concordia para mejorar la seguridad del acceso de los escolares y sus acompañantes al centro escolar.

Camiño_Castaño_a_Curramontes.png

Asfaltado camiño dende a Estrada de Eirís ó CHUAC

14/05/2018  •  monicaeiris  •  Distrito 6

O tráfico que soporta o camiño dende a Estrada de Eirís ata o CHUAC, polo castaño de Eirís e Curramontes, é de miles de vehículos a diario entre a veciñanza, usuarias e usuarios do CHUAC e a xente que vai traballar no complexo. Vehículos que ademáis non sempre respectan a velocidade recomendada.  Excesivo para unha pista chea de fochancas e rebacheados que leva moitos anos sen ser asfaltada. 

Sumémoslle  que non hai acera nin arcén. Que vai case todo entre muros, e que peóns e coches compartes todo o espazo, sumado ós coches que aparcan directamente no camiño, obrigando a quen vai a pé a meterse entre coches mal aparcados para deixar pasar outro, que se complica co risco de escordar un nocello nun furado do camiño. 

Necesita un asfaltado e un amaño do borde do camiño para que sexa unha vía segura.

Modificar parada bus urbano peligrosa

14/05/2018  •  Sonia  •  Distrito 6

Existe una parada de bus urbano en una curva en donde con frecuencia los coches por la velocidad y la fuerza centrífuga se van de la carretera. Propongo hacer un estudio para verificar cual es el lugar idóneo de esa parada, y si no se modifica su ubicación proteger la parada con medios físicos que protejan a los usuarios del bus y a los peatones (muro, guardarraíles que no afecten a motoristas, marquesina, limitar velocidad con badenes).

Es la parada de bus urbano que está bajo el viaducto da avenida da Pasaxe (lineas 2a, 12, 12A, 17, 22) , está ubicada debajo del puente en cuyo tramo con frecuencia la valla de la acera tiene que ser reparada por los coches que colisionan contra ella.

Beirarruas do seculo pasado

08/05/2018  •  888iago  •  Distrito 6

Os que vivimos na zona dos castros e castrillon sabemos perfectamente que e un barrio con un urbanismo complicado, e mais,  cando todo se urbanizou no seu dia pensando na movilidade con coche . Xa e hora de que se modifiquen e modernicen as beiraruas de case todo o distrito . Poderia citar moitas ruas donde e complicadisimo usar as beiraruas, pero como son tantas e mellor que as arranxen todas. 

Mejora accesibilidad Antonio Noche

08/05/2018  •  glob  •  Distrito 6

El acceso a la calle Antonio Noche López desde Vicente Aleixandre es dificultoso tanto para personas con diversidad funcional como para carritos, tanto por las escaleras como por la cuesta de gran inclinación. Propongo una mejora de la accesibilidad sea haciendo rampas por tramos de las escaleras o poniendo algún tipo de elevador o mecanismo que facilite este acceso.

frato-perdonen-las-molestias-estamos-jugando-para-ustedes.png

Peonalización da rúa Cabanas

09/05/2018  •  carolina_martinezg  •  Distrito 6

Ter rúas peonis pode mellorar que xurdan espazos para encontro coa veciñanza, fomenta a apertura de negocios, e nenas e nenos poden recuperar o xogo na rúa, unha perda tan importante dos nosos días nas cidades.

De todas as rúas da contorna, Vila de Miño, Canteira de Eirís ata Terranova de Eirís, a rúa Cabanas pode reunir as mellores condicións para pensar na viabilidade dunha peonalización.

E se non é peonalización total podería ser parcial: deixando so unha vía de paso para vehículos retirando completamente as prazas para aparcar os carros a ambolos dous lados da rúa, ademáis de subir a rúa ao nivel da beira rúa para que os carros teñan que reducir a velocidade, ao igual que se plantexou nunha parte da rúa Pío XII no lateral ao mercado de Santo Agostiño.