A Porta Aberta

Volver
Orzamentos participativos 2018

CREAR GRAN BOSQUE DA CORUÑA

125 125  •  19/04/2018  •  Toda a cidade  •    23 comentarios

Código proposta de gasto: 790

Quero recuperar unha proposta que xa estivo presente nos orzamentos participativos dos anos 2016 e 2017. Propoño que se faga un gran parque (o máximo tamaño posible) no espazo que hai entre a Terceira Rolda e O Ventorrillo ou nos alrededores do Castro de Elviña (estas dúas ubicacións foron propostas anteriormente)

Este parque sería unha gran área verde con especies autóctonas e exóticas (sempre que non sexan perxudiciais), tanto animais (esquíos, pavos reais...) como vexetais (carballos, castiñeiros, cerdeiras, piñeiros...)

Algunhas propostas para o parque:

- Facer varias zonas de xogo infantil orixinais.

-Unha lagoa pequena con especies acuáticas

(Deixade máis propostas nos comentarios)

Informe de custo

A túa proposta foi declarada viable segundo o seguinte informe do equipo técnico municipal: "O obxecto da proposta é interesante sempre que a cidade de A Coruña non conta cun gran número de parques públicos. A iniciativa encádrase na liña dunha mellora integral da cidade e especificamente nas novas estratexias de planificación urbana ecolóxica, en especial a infraestrutura verde urbana. Inclúe tamén un enfoque específico para a fauna, tanto terrestre como acuática, o que enriquece a idea e mellorará a biodiversidade urbana. Como condicionante importante identifícase que, si se prevé incluír animais como os pavos reais, débese pechar perimetralmente o espazo, aparte de ter en conta outras consideracións de benestar e sanidade animal. Este tipo de propostas require un estudio preliminar de ubicación espacial e un proxecto de execución. É preciso realizar un estudo da propiedade, xa que existen parcelas que no son de titularidade municipal. En todo caso esa esixencia vai a depender da ubicación definitiva que se propoña. Considerase viable (inda que condicionada ás autorizacións precisas para o seu desenvolvemento, especialmente vinculadas á protección do patrimonio cultural e arqueolóxico do espazo e aos propios requirimentos do Plan Director do Castro de Elviña) a creación dun parque con esas consideracións, pero precisa un estudio pormenorizado das opcións espaciais de ubicación e dos mecanismos de acceso á propiedade en caso de parcelas privadas." Agradecemos a túa participación nos Orzamentos Participativos e esperamos volver contar coas túas propostas na seguinte edición do programa o ano que vén.


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.
  • pelines
    pelines  • 27/04/2018 14:37:19

    Apoyo totalmente esta iniciativa que viene presentándose año tras año. Su ubicación ideal sería zona del castro de Elviña porque pondría en valor esta joya patrimonial que no está siendo suficientemente conocida ni publicitada como elemento de visita turística . Además el lago que sea de tamaño al menos mediano , No sé por que aquí todo tiene que ser pequeño.

    Sen respostas
  • amgas
    amgas  • 30/08/2018 19:30:18

    Me parece bastante más necesario en el Ventorrillo. Mejor acceso que el castro de Elviña, mas cercano a la ciudad donde a penas hay parques ( y además pequeños) y sería otra barrera natural importante contra la refinería. Eso no quita, que en un futuro según crezca la ciudad pueda hacerse lo mismo en el castro de Elviña.

    Sen respostas
  • papon
    papon  • 30/05/2018 16:28:42

    Estando de acuerdo, el gran bosque de A Coruña ya existe, está en la zona entre el Castro de Elviña y A Zapateira y luego abarca toda A Zapateira. Lo que se debería de hacer es aprovechar para limpiar las zonas, hay mucha maleza y mucho incivico que se cree que estas zonas son un vertedero; introducir especies autóctonas y las demás propuestas que se hacen como zonas de juego y estanques. Sería muy bueno adecentar los caminos que ya existen entre y hacer además una senda más paseable y para ir en bicicleta de montaña, pes uniendo y señalizando los caminos sería algo de varios kilómetros y muy transitable, además de no muy costoso en mi opinión.

    Sen respostas
  • 125
    125  •  Autor  • 27/04/2018 15:47:04

    Estou de acordo contigo, pelines. Ademáis, a cidade tarde ou temprano crecerá hacia o Castro. E bo que se vaian facendo parques nesa zona da cidade. Respecto ao lago eu prefiro que sexa grande, pero non sei se os orzamentos chegarán para iso.

    Sen respostas
  • mauro.kukuxito
    mauro.kukuxito  • 19/09/2018 19:42:25

    Me parece fundamental que existan mas zonas verdes, especialmente con áreas para niños , e incluya zonas protegidas del viento y la lluvia aunque sea al aire libre. Vivimos en Galicia, llueve gran parte del tiempo, pero el juego libre para los niños es vital, el aire, la luz solar, y los parques que hay son pequeños, escasos, con pocas áreas verdes o nulas y juegos nada creativos ni de materiales naturales. Debe fomentarse las zonas de juego al aire libre y zonas para que puedan compartir las familias que no tienen tiempo o transporte para salir de la ciudad. Debemos fomentar el cuidado del medio ambiente, pero además, vivir en él ...algo que en las grandes ciudades se pierde. Debería tener zonas de juego, merenderos, y área de ejercicio, campo para tumbarse o correr y zona para perros. Los materiales de juego, naturales , bancos y zonas de descanso para personas mayores.No existe ni una sola zona de juego al aire libre cubierta y protegida ( que no cerrada) con naturaleza en Coruña

    Sen respostas
  • lkn.daniel
    lkn.daniel  • 30/08/2018 15:43:02

    Gran medida. Una ciudad que crece, debe mejorar sus accesos, su agilidad, sus servicios... y aumentar sus parques. y éstos deben de ser acordes al tamaño de la nueva población. Creo que es una gran medida ya que así tendremos un "nuevo parque de santa margarita" mas grande.

    A ver si con mas parques y mas grandes, se pasa la fiebre de "peatonalizar todo", ya que parece que a la gente solo le gusta pasear entre comercios y terrazas (un centro comercial al aire libre, basicamente) en vez de pasear por paseos o por parques.

    Sen respostas