Eu, pola contra, penso que é mellor e prioritario facilitar o viandar da xente antes que dos coches. Se lle pos un firme novo, os coches corren máis; así irán mais amodiño.
El andar de los peatones ya está siendo facilitado en distintos barrios.
Principalmente añadiendo pequeñas rampas que facilitan el movimiento de personas con movilidad reducida y el uso de carros de la compra.
En esta mejora de pavimento que afecta a todos los vehículos (públicos y privados, lo que incluye motocicletas y bicicletas) se debe combinar también con el añadido de carril bici y como bien apuntas, una nueva normativa urbana de circulación que puede ser de 40 km/h.
El estado del pavimento es seguridad vial y prolongación de la vida útil de los vehículos.
eu non creo que exista ese problema xeralizado, de feito este mesmo ano abordouse na maior parte da Ronda de Outeiro e está en contratación para o barrio das Roseiras. Penso que non é necesario adicar 1M€ a solventalo, centraría os esforzos nalgunha actuación concreta
Eu, pola contra, penso que é mellor e prioritario facilitar o viandar da xente antes que dos coches. Se lle pos un firme novo, os coches corren máis; así irán mais amodiño.
El andar de los peatones ya está siendo facilitado en distintos barrios.
Principalmente añadiendo pequeñas rampas que facilitan el movimiento de personas con movilidad reducida y el uso de carros de la compra.
En esta mejora de pavimento que afecta a todos los vehículos (públicos y privados, lo que incluye motocicletas y bicicletas) se debe combinar también con el añadido de carril bici y como bien apuntas, una nueva normativa urbana de circulación que puede ser de 40 km/h.
El estado del pavimento es seguridad vial y prolongación de la vida útil de los vehículos.
eu non creo que exista ese problema xeralizado, de feito este mesmo ano abordouse na maior parte da Ronda de Outeiro e está en contratación para o barrio das Roseiras. Penso que non é necesario adicar 1M€ a solventalo, centraría os esforzos nalgunha actuación concreta