A Porta Aberta

  • slamelov
    slamelov  •  Autor  • 30/09/2016 00:31:54

    Si, ese é o camiño, ou un deles.

    Primeiro, non é peonalizar, é convertir unha autoestrada nunha avenida. Precisamente Pontevedra é un exemplo e ademáis referente, e conseguiu varios obxectivos, un deles é a desmotivación para a utilización do vehículo privado. Deixar un carril bus para o paseo, por exemplo. A desmotivación para a utulización do coche acompañada con melloras no transporte público é o camiño a seguir. Non pode ser que por esa zona os coches pasen a 80. Máis aínda no resto do paseo, onde o tráfico é moito menor.

    En serio pensas que todos a xente que usa o vehículo privado o fai porque non ten máis remedio ou hai un exceso de uso?. Precisamente, para mellorar o tráfico hai que reducilo. Le o libro Traffic ;)

    Ocultar 1 resposta
      • lkn.daniel
        lkn.daniel  • 30/09/2016 18:32:20

        Tu método para emplear el transporte público y biciletas es el mismo que el del PP para la potenciación de la sanidad privada: mejorar la sanidad privada? no, empeoramiento de la pública y así se irán ala privada. ésta propuesta es lo mismo, en vez de mejorar el transporte público y acceso en bicicletas, penalizas el vehículo.

        es como si para potenciar la compra de vivientas, empeoras las condiciones de alquileres, o que para que la gente compre coches nuevos, inundas de impuestos a los coches viejos. :S

        Ocultar 1 resposta
          • slamelov
            slamelov  •  Autor  • 30/09/2016 18:55:11

            Estaría ben discurtir cun mínimo de seriedade e non usando falacias, coma neste caso, a falacia do home de palla. O PP non quere mellorar a sanidade privada nin a pública, o que quere é que fagan negocio as empresas amigas, multinacionais que son ás que mandan. Nont en nada que ver, aquí pido un modelo de humanización que xa se empregou en moitas cidades con éxito, e que mellora o tráfico porque prioriza peóns, bus e bicicletas reducindo coches e desmotivando a súa utilización, ademáis de reducindo a velocidade da zona, que é excesiva. Para mellorar o bus na cidade, como vai polo mesmo sitio que os coches, ou reduces coches ou non mellora, a non ser que teñas un tren de proximidade que depende de Fomento, non do concello. E esto está máis que estudiado. Mira a Paradoxa de Braess, por exemplo. E hai numerosos artigos e libros por aí.

            http://www.ecologistasenaccion.org/article20005.html

            Sen respostas