A Porta Aberta

Volver
Orzamentos participativos 2018

Parque infantil en la Urbanización Breogán

carlosmourelle carlosmourelle  •  08/05/2018  •  Distrito 4  •    8 comentarios

Código proposta de gasto: 1133

Solicito un parque infantil público en la urbanización Breogán, si queremos llevar a nuestros hijos a un parque hay que desplazarse en coche o en autobús.

La urbanización esta llena de niños y sería un lugar de juegos fantástico para ello.

Gracias

Informe de custo

Tu propuesta fue declarada viable según el siguiente informe técnico: "Sólo hay una zona amplia pública ubicada en la parte inferior de la urbanización que además presenta una zona llana. La valoración se ajusta a un área de 250 m2 con pavimento amortiguador de arena, dos estructuras de uso colectivo de madera, dos columpios y un tobogán. Incluye protección con vallado perimetral de madera, cartel indicador y bancos." Agradecemos tu participación en este programa y esperamos que vuelvas a participar de nuevo en la siguiente edición.


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.
  • 0001
    0001  • 12/06/2018 10:53:39

    Nunha urbanización na que se construiron 5 fases de chalets (de 40 vivendas aprox. casa fase), máis as vivendas individuais que hai, (que tamen son moitas), e non se proxectou nin un só metro cuadrado de zonas verdes ou zonas infantís. Só cemento e máis cemento, e beneficio para os constructores. Por deixar, nin case deixan calles para pasar os coches, do estreitas que son. O concello debería mirar máis por o cidadán e menos por os beneficios dos empresarios, como se fai en Oleiros por exemplo, que antes de construir unha urbanización, o primeiro que se fan son as zonas verdes e zonas infantís.

    Sen respostas
  • guayu
    guayu  • 11/09/2018 15:58:56

    E de xustiza para esa zoa que perece deixada da man de Deus, desplazando os nenos a parques de lonxe tendo aquí un fermoso espazo para eso. Ademais daría vida a esta Urbanización vendo os nenos troular en un parque infantil digno.

    Sen respostas
  • josealfonsin
    josealfonsin  • 11/09/2018 14:51:31

    Claro que e necesario un parque infantil, nin que decir ten. E mais que evidente que os nenos e nenas de esa urbanización teñen o mesmo dereito que os de outros mais próximos a cidade.
    Fai moito tempo que xa deberían habelo feito.

    Sen respostas
  • Monica
    Monica  • 11/09/2018 10:35:48

    Totalmente de acordo co cidadán anterior. E unha vergonza que teñamos que desplazarnos en coche para que os nosos rapaces poidan xogar, zonas con construccions sen rematar dende hai unha chea de anos que dan unha sensación de abandono impresionante, cando cun pouco de inversión se poderían facer zonas infantís marabillosas.

    Sen respostas
  • nuriasogo@gmail.com
    nuriasogo@gmail.com  • 14/09/2018 23:12:01

    Hay muchos niños viviendo en la urbanización breogan y no tienen ningun parque público dondee poder jugar y relacionarse.Es bastante triste que tengan que desplazarse casi tres kilómetros para ir al parque más cercano.Estamos completamente olvidados por el ayuntamiento carecemos de parque,de piscina de biblioteca ...por favor pagamos impuestos como el resto de ciudadanos per luego la inversión es cero.

    Sen respostas
  • pablomateovazquez
    pablomateovazquez  • 11/09/2018 22:28:16

    Personalmente hice varias solicitudes al ayuntamiento al respecto. Espero que esta sea iniciativa sea la definitiva. Nuestros hijos no tienen una zona pública para jugar, socializar,.... con 250 familias en la urbanización. Tenemos el parque de mesoiro a 3Km. Una zona como la nuestra, sin apenas inversión pública necesita mejoras e infraestructuras. Toda la inversión se la lleva Novo Mesoiro, pero nuestra los vecinos de la urbanización pagan impuestos igualmente, y el Ayto. nos tiene abandonados.

    Sen respostas