A Porta Aberta

Volver
Orzamentos participativos 2017

Parque e praza pública

anxo_gz anxo_gz  •  28/04/2017  •  Distrito 3  •    15 comentarios

Código proposta de gasto: 74

A proposta e facer peonil a praza que serve de aparcamento na rúa Joaquín Martín Martínez, e uníla coa praza peonil, que non ten nada, só un chan rugoso, por o que ninguén a usa, e así mollorar a zona e crear un amplo espazo para o esparexemento, onde poderíanse instalar xogos, e mesmo algúnha canastra, tamén se podería unir aos terreos colindantes (canteira), e crear unha maior espazo verde na zona.

Informe de custo

A túa proposta foi declarada viable polo equipo técnico municipal segundo o seguinte informe: "Para trasformar esta praza realizaríase unha demolición do firme existente de MBC e execución dun pavimento peonil mediante lousa hidráulica. Manterase a rede de pluviais e sumidoiros existentes creando pendentes transversais cara ás fachadas das edificacións cunha beirarrúa libre de obstáculos perimetral de 2 metros de ancho. Dotarase dunha nova canalización e rede de iluminación pública na zona de xogos e zona de descanso. A finalización da actuación instalarase unha zona de xogos infantís pechada e chan de caucho xunto a unha área de descanso formada por bancos e unha fonte de beber ocupando un total de 285 m2. En total, e segundo a xustificación exposta proponse un investimento de 155.500,00€ (IVE incluído) para a repavimentación e cambio de uso da área de aparcadoiro a uso peonil de 400m2." Agradecemos a túa participación e esperamos contar de novo contigo nos Orzamentos Participativos do vindeiro ano.


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.
  • jorge_
    jorge_  • 02/10/2017 14:13:04

    Hola! Como ya se ha dicho en algún comentario, en la zona existe una problemática de aparcamiento, siendo bastante difícil encontrar sitio a cualquier hora del día (y más aún en hora punta); por lo que veo absurdo eliminar 12-15 plazas de aparcamiento tremendamente necesarias. Estoy de acuerdo en la mejora de la plaza peatonal y su acondicionamiento, los que hemos jugado toda la vida en ella sabemos perfectamente lo que supone caerse en su suelo rugoso, pero no entiendo la utilidad de hacer peatonal toda esa zona. Por no hablar del presupuesto, increíble que se destine esa cantidad a crear una zona peatonal (recalco, eliminando un espacio de aparcamiento necesario) cuando en la zona no existen elementos públicos de interés común como pueden ser contenedores de reciclaje (no hay ningún contenedor de reciclaje de vidrio y cartón en toda la calle). Para finalizar, la zona de "la cantera" es de propiedad privada, por lo que sería muy difícil que se uniera a la zona de parque. Un saludo!

    Sen respostas
  • galego1906
    galego1906  • 29/04/2017 14:07:48

    Buenos días! Te refieres a esta plaza ? https://goo.gl/maps/sNQ5Andg6qD2
    Si es esa, tengo entendido que esa zona para aparcar ya es bastante complicada. Lo ideal era que la cantera se convirtiera en algo útil. Pero no se si actualmente todo ese espacio es privado o se podría hacer algo con él.

    Un saludo

    Ocultar 2 respostas
      • anxo_gz
        anxo_gz  •  Autor  • 02/05/2017 11:57:21

        Exactamente é esa, a zona é bastante complicada de aparcar, como en moitísimas zonas da cidade, pero non debemos perder espazos de esparexemento, coa excusa do coche. A solución tamén podería ser darlle continuidade e saída a rúa Joaquín Martín Martínez, co que ampliarían as prazas de aparcamento.

          • galego1906
            galego1906  • 05/05/2017 21:18:40

            Totalmente dacordo en que non debemos perder espazos de esparexemento, coa excusa do coche, pero creo que nesa zona sería demasiado eliminar as pocas plazas de aparcamento que hai.
            O ideal sería utilizar esa pedazo de canteira e os seus arredores para facer una gran zona verde.

            Ocultar 1 resposta
              • anxo_gz
                anxo_gz  •  Autor  • 11/05/2017 10:26:07

                Claro que o ideal sería poder usar a zona de canteira, o malo é a titularidade, según dín por a zona son do Ministerio de Defensa xa que antes era un campo de tiro, non sei se é certo ou non, o que si é que de momento non se pode contar con eses terreos. E a apertura da rúa con saída a estrada do Martinete xeraría novas zonas de aparcamento.

                Ocultar 1 resposta
                  • galego1906
                    galego1906  • 12/05/2017 09:08:32

                    Quizás te parezca interesante esta propuesta. https://aportaaberta.coruna.es/budgets/1/investments/221 Es esa carretera la que dices de abrir ? La baja hacía garaizabal macazaga ?

                    Ocultar 1 resposta
                      • anxo_gz
                        anxo_gz  •  Autor  • 12/05/2017 11:48:04

                        Unha proposta similar xa a fixera eu para facer pola bacia do río Mesoiro, como unha senda verde dende Mesoiro ata o Recinto Feiral incluindo zonas verdes, carril-bici e aparellos de exercicios. Esa proposta xa a fixera Losada e logo Negreira, pero aí queda non creo que a chegen a facer nunca.
                        A ampliación da rúa que eu propoño non é a de Alberto Garaizabal Macazaga, senón a de Joaquín Martín Martínez ata a zona do Tanatorio de feito a rúa está sen rematar e continúa por una pista que non ten saída.

                        Ocultar 1 resposta
                          • galego1906
                            galego1906  • 12/05/2017 15:56:02

                            Veo que la han marcado como inviable... porque dicen que son terrenos privados.... sabes si hay alguno que sea del ayuntamiento y donde se pueda hacer algo parecido ? Si es así estaría bien que la propusieras.

                            Sobre lo que dices de continuar la carretera, esa carretera es la que va por la cantera entiendo.... si se puede hacer esa opción, creo interesante que la plantees como una propuesta a parte, ahí yo votaría que si sin duda, en lo de hacer el parking actual en plaza... lo siento pero personalmente no tendría mi voto, ya es demasiado complicado aparcar en esa zona, como para quitar el mayor espacio de parking que hay hoy en día... y mas teniendo una plaza al lado en la situación que está... que dá pena.. y es una plaza privada que los propios vecinos podrían adecentar...

                            Un saludo.

                            Ocultar 2 respostas
                              • anxo_gz
                                anxo_gz  •  Autor  • 15/05/2017 16:48:56

                                A ampliación da rúa, penso que tamén sería inviable pois si os terros da canteira son terreos privados, a ampliación da rúa pasaría por eses terreos privados, por o tanto non sería viable. A zona ten dificultades de aparcamento como todas as zonas da cidade, pero penso que hai que priorizar o peón antes que os coches, e non se deben de deixar de facer actuacións enfocadas a humanizar espazos ou zonas peonís por culpa dos coches, ademáis temos unha grade explanada preto no polideportivo onde se pode aparcar de balde ou o aparcamento disuasorio de lonzas.
                                Coa letanía dos coches así estamos co único casco histórico de capitais con coches e sen ser enteiramente peonil, eso sí logo cando vamos a cidades onde o centro como Pontevedra ou Vitoria-Gastiez se prioriza o peón ao coche gústanos, ou enchemos rúas como na praza de Lugo, rúa que ninguén quería peonil. Imaxina só o que gañaría por exemplo a rúa de San Andrés sendo peonil.

                                Ocultar 1 resposta
                                  • galego1906
                                    galego1906  • 15/05/2017 17:44:59

                                    Como dije ante tu comentario de "hai que priorizar o peón antes que os coches" estoy totalmente de acuerdo. Todas las actuaciones deben priorizar los peatones ante todo, también hay q buscar alternativas razonables y diferenciar que tipos de coches son los que ocupan las calles. No es lo mismo zonas residenciales, que la gente aparque el coche para vivir, a zonas del centro, que la gente usa el coche para ir de compras, habiendo alternativas de transporte público.

                                    En cuanto a todo lo demás que comentas, creo que no hay que mezclar churras con merinas.
                                    Decir que la gente puede aparcar en las piscinas o en el aparcamiento disuasorio de lonzas, o una de dos, o no tienes ni idea de la zona de la que hablas o por el contrario tienes garage y te da exactamente el resto de vecinos.
                                    Es una zona donde solo hay viviendas, ningún tipo de comercio, no llega el transporte público y está en lo alto de una cuesta. Y por no mencionar la plaza privada abandonada de al lado.

                                    Ocultar 1 resposta
                                      • anxo_gz
                                        anxo_gz  •  Autor  • 16/05/2017 10:26:06

                                        Ola novamente, sei da zona que falo, estamos de acordo en priorizar aos peóns, o de que é unha zona residencial é unha escusa como outra calquera, os do centro tamén poden poñer e poñen que é unha zona comercial, e non hai espazos para que os residentes aparquen. Como por exemplo a zona da cidade vella, tamén poñen a escusa de que é unha zona residencial, pero penso que iso non é escusa para non facela peonil. Xa sei que é moi cómodo o de poder aparcar na porta da casa, pero temos que concienciarnos que non é posible que todos, salvo como dis tí, que teña garaxe, poidamos aparcar a porta da casa. Moitas cidades xa teñen zonas de aparcamento na periferia dos barrios, mentras os barrios son peonís, entón teremos que saber priorizar que queremos, rúas con coches onde poidamos aparcar como queiramos e onde queiramos, por estar preto da porta ou rúas máis humanizadas. Co tema do transporte tes razón, que nin falar que as liñas 5 e 23 Cabana ou 21 e 23A Martinete son malas e insuficientes.

                                        Sen respostas