Na Coruña Contas

  • galego1906

    Quizás te parezca interesante esta propuesta. https://aportaaberta.coruna.es/budgets/1/investments/221 Es esa carretera la que dices de abrir ? La baja hacía garaizabal macazaga ?

      • anxo_gz
        anxo_gz  •  Autor  •  12/05/2017 11:48:04

        Unha proposta similar xa a fixera eu para facer pola bacia do río Mesoiro, como unha senda verde dende Mesoiro ata o Recinto Feiral incluindo zonas verdes, carril-bici e aparellos de exercicios. Esa proposta xa a fixera Losada e logo Negreira, pero aí queda non creo que a chegen a facer nunca.
        A ampliación da rúa que eu propoño non é a de Alberto Garaizabal Macazaga, senón a de Joaquín Martín Martínez ata a zona do Tanatorio de feito a rúa está sen rematar e continúa por una pista que non ten saída.

          • galego1906

            Veo que la han marcado como inviable... porque dicen que son terrenos privados.... sabes si hay alguno que sea del ayuntamiento y donde se pueda hacer algo parecido ? Si es así estaría bien que la propusieras.

            Sobre lo que dices de continuar la carretera, esa carretera es la que va por la cantera entiendo.... si se puede hacer esa opción, creo interesante que la plantees como una propuesta a parte, ahí yo votaría que si sin duda, en lo de hacer el parking actual en plaza... lo siento pero personalmente no tendría mi voto, ya es demasiado complicado aparcar en esa zona, como para quitar el mayor espacio de parking que hay hoy en día... y mas teniendo una plaza al lado en la situación que está... que dá pena.. y es una plaza privada que los propios vecinos podrían adecentar...

            Un saludo.

              • anxo_gz
                anxo_gz  •  Autor  •  15/05/2017 16:48:56

                A ampliación da rúa, penso que tamén sería inviable pois si os terros da canteira son terreos privados, a ampliación da rúa pasaría por eses terreos privados, por o tanto non sería viable. A zona ten dificultades de aparcamento como todas as zonas da cidade, pero penso que hai que priorizar o peón antes que os coches, e non se deben de deixar de facer actuacións enfocadas a humanizar espazos ou zonas peonís por culpa dos coches, ademáis temos unha grade explanada preto no polideportivo onde se pode aparcar de balde ou o aparcamento disuasorio de lonzas.
                Coa letanía dos coches así estamos co único casco histórico de capitais con coches e sen ser enteiramente peonil, eso sí logo cando vamos a cidades onde o centro como Pontevedra ou Vitoria-Gastiez se prioriza o peón ao coche gústanos, ou enchemos rúas como na praza de Lugo, rúa que ninguén quería peonil. Imaxina só o que gañaría por exemplo a rúa de San Andrés sendo peonil.

                  • galego1906

                    Como dije ante tu comentario de "hai que priorizar o peón antes que os coches" estoy totalmente de acuerdo. Todas las actuaciones deben priorizar los peatones ante todo, también hay q buscar alternativas razonables y diferenciar que tipos de coches son los que ocupan las calles. No es lo mismo zonas residenciales, que la gente aparque el coche para vivir, a zonas del centro, que la gente usa el coche para ir de compras, habiendo alternativas de transporte público.

                    En cuanto a todo lo demás que comentas, creo que no hay que mezclar churras con merinas.
                    Decir que la gente puede aparcar en las piscinas o en el aparcamiento disuasorio de lonzas, o una de dos, o no tienes ni idea de la zona de la que hablas o por el contrario tienes garage y te da exactamente el resto de vecinos.
                    Es una zona donde solo hay viviendas, ningún tipo de comercio, no llega el transporte público y está en lo alto de una cuesta. Y por no mencionar la plaza privada abandonada de al lado.

                      • anxo_gz
                        anxo_gz  •  Autor  •  16/05/2017 10:26:06

                        Ola novamente, sei da zona que falo, estamos de acordo en priorizar aos peóns, o de que é unha zona residencial é unha escusa como outra calquera, os do centro tamén poden poñer e poñen que é unha zona comercial, e non hai espazos para que os residentes aparquen. Como por exemplo a zona da cidade vella, tamén poñen a escusa de que é unha zona residencial, pero penso que iso non é escusa para non facela peonil. Xa sei que é moi cómodo o de poder aparcar na porta da casa, pero temos que concienciarnos que non é posible que todos, salvo como dis tí, que teña garaxe, poidamos aparcar a porta da casa. Moitas cidades xa teñen zonas de aparcamento na periferia dos barrios, mentras os barrios son peonís, entón teremos que saber priorizar que queremos, rúas con coches onde poidamos aparcar como queiramos e onde queiramos, por estar preto da porta ou rúas máis humanizadas. Co tema do transporte tes razón, que nin falar que as liñas 5 e 23 Cabana ou 21 e 23A Martinete son malas e insuficientes.

                        Sen respostas