Na Coruña Contas

Volver

ELIMINACIÓN XIRO Á ESQUERDA ENTRE CANTÓN GRANDE E RÚA NOVA

lrf lrf  •  09/05/2017  •  Distrito 10  • 

Código proposta de investimento: 308

Coa nova glorieta no cruce da Avda da Mariña coa rúa Manuel Casás, poderíase eliminar este xiro sen incidencias no tráfico e ampliando a superficie a disposición dos peóns.

Localización: CANTÓN GRANDE/RÚA NOVA

Informe de inviabilidade

A túa proposta non pasou á fase de votación e foi declarada INVIABLE por non estar entre as 20 máis apoiadas do distrito na fase de apoios, límite establecido para pasar á fase final de votación. Con todo, todas as propostas, tanto as viables como as inviables, son enviadas ás distintas Concellarías para que coñezan as demandas da cidadanía e poidan telas en conta no futuro. Animámoste igualmente a que participes nesta fase do 8 ao 24 de setembro, votando aquelas propostas que a cidade necesita, e a participar de novo na convocatoria de Orzamentos Participativos do vindeiro ano. Moitas grazas pola túa participación, que é fundamental para facer a cidade que todas e todos queremos.


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.
  • aleixo_varela

    ¿Podes explicar un pouco máis cómo ou onde se gañaría superficie para os peóns? Non o termino de ver.

      • lrf
        lrf  •  Autor  •  11/05/2017 18:50:24

        Ola,
        Actualmente dende a metade do Cantón Pequeno, á altura da libraría, ata o propio cruce, existe un terceiro carril en sentido entrada da cidade, que ten como única finalidade o xiro á esquerda en rúa nova.
        Toda esa superficie podería servir para ampliar as aceras, a mediana, crear un carril bici, o uso que mellor se pense. Son case 300 metros lineais, que serían uns 1000 m2 de superficie libre.
        O que está claro que como vial non é necesario, e máis, eu penso que con un só carril por sentido sería suficiente dende a praza de Mina en todo o Cantón.

          • aleixo_varela

            Un breve comentario sobre hipotético carril único que comentas: pasar de tres a dous carrís por sentido entre rúa Nova e P. Mina, é "asumible". Pero pasar a un único carril xa non o é. O gran volume de autobuses circulante (e máis haberá cos inminentes metropolitanos), coas súas correspondentes paradas, é un dos principais motivos que o impiden. No se pode reproducir o crime perpetrado en Av. de Oza ou sobre todo rúa Beiramar, onde a estreitez esaxerada impide incluso que o transporte público poida rebasar a un simple ciclista, ou calquera atranco maior. Un taxi deixando pasaxeiros; unha máquina de limpeza viaria ou un camión de reparto son elementos cotiás que xa agora están obrigados a ocupar un carril para cumplir o seu cometido, posto que en todo ese recorrido non hai nin un só metro de espazo reservado polo Concello para facelo legal e ordenadamente. Se temos todo isto en conta, as consecuencias do carril único son sinxelas de imaxinar.

            Sen respostas
Non hai fitos definidos