Un breve comentario sobre hipotético carril único que comentas: pasar de tres a dous carrís por sentido entre rúa Nova e P. Mina, é "asumible". Pero pasar a un único carril xa non o é. O gran volume de autobuses circulante (e máis haberá cos inminentes metropolitanos), coas súas correspondentes paradas, é un dos principais motivos que o impiden. No se pode reproducir o crime perpetrado en Av. de Oza ou sobre todo rúa Beiramar, onde a estreitez esaxerada impide incluso que o transporte público poida rebasar a un simple ciclista, ou calquera atranco maior. Un taxi deixando pasaxeiros; unha máquina de limpeza viaria ou un camión de reparto son elementos cotiás que xa agora están obrigados a ocupar un carril para cumplir o seu cometido, posto que en todo ese recorrido non hai nin un só metro de espazo reservado polo Concello para facelo legal e ordenadamente. Se temos todo isto en conta, as consecuencias do carril único son sinxelas de imaxinar.
Un breve comentario sobre hipotético carril único que comentas: pasar de tres a dous carrís por sentido entre rúa Nova e P. Mina, é "asumible". Pero pasar a un único carril xa non o é. O gran volume de autobuses circulante (e máis haberá cos inminentes metropolitanos), coas súas correspondentes paradas, é un dos principais motivos que o impiden. No se pode reproducir o crime perpetrado en Av. de Oza ou sobre todo rúa Beiramar, onde a estreitez esaxerada impide incluso que o transporte público poida rebasar a un simple ciclista, ou calquera atranco maior. Un taxi deixando pasaxeiros; unha máquina de limpeza viaria ou un camión de reparto son elementos cotiás que xa agora están obrigados a ocupar un carril para cumplir o seu cometido, posto que en todo ese recorrido non hai nin un só metro de espazo reservado polo Concello para facelo legal e ordenadamente. Se temos todo isto en conta, as consecuencias do carril único son sinxelas de imaxinar.