Na Coruña Contas

Propostas de investimento con ámbito: Distrito 3

Propostas de investimento non viables: Distrito 3

Os investimentos deben cumprir unha serie de criterios (como a legalidade, a concrención, seren competencia do concello, non superaren o máximo do orzamento), para seren declaradas viables e chegaren até a votación final. Todos os investimentos que non cumpriren estes criterios son marcados como inviables e publicadas na seguinte relación, xunto co seu informe de inviabilidade.

Pasos de peatones elevados cruce Alfonso Molina - Fernández Latorre

23/09/2022  •  JorgeB  •  Distrito 3

Los coches, a pesar de la limitación de velocidad a 50 en esa zona, circulan mucho más rápido tanto en dirección entrada como salida, con el peligro consiguiente tanto a los peatones como a otros coches. Creo que es importante empezar a pacificar el tráfico desde ese punto para que a partir de ahí ya sepan que están en zona urbana, ya que muchos entran en la ciudad a gran velocidad.

Cruzamento

Reurbanización de Médico Rodriguez con Avenida de Fisterra

15/09/2022  •  A. Martínez  •  Distrito 3

Trala transformación do aparcadoiro en superficie en Fernando Macías, compre reorganizar este cruzamento cun exceso de carrís de circulación, e illas vexetais non accesibles á poboación.

Proponse xuntar os tres carrís (incluso a opción de manter so 2 dependendo do volume de tráfico) priorizando os xiros e o percorrido recto segundo demanda do tráfico, e a creación de dúas zonas de estancia-verdes nesa grande superficie actualmente adicada ó tráfico, mesmo a modificación dos pasos de peons para facilitar os novos fluxos.

Mobiliario urbán de calidade, vexetación e especies arbóreas melloarían sensiblemente este punto do centro da cidade. 

Conexión dos carriles bici por Pza Lugo

24/09/2022  •  Mobi-Liza  •  Distrito 3

Cómpre tecer a malla ciclista para dar servizo a usuarias de bici / VMP.

Actualmente, para poder acceder/abandonar o carril bici do Paseo Marítimo implicaría invadir o carril runner e incorporarse á circulación por calzada, e non todxs xs usuarixs teñen a autoconfianza como para circular por unha vía na que os coches alcanzan velocidades moi por encima do máximo permitido.

Propoñemos que se conecten as infraestruturas ciclistas, gañando espazo á dobre fila, facendo máis amables e humanas unhas rúas cargadas de edificios asombrosos, pero sobre todo resolvendo a incorporación / abandono do Paseo Marítimo e conectándoo coa Praza de Ourense pola rúa Teresa Herrera e Praza de Lugo

Peatonalizar la calle Industrial

26/09/2022  •  vecina  •  Distrito 3

Ahora que se va a reorganizar la zona con la supresión del túnel y la creación de un bulevar, estaría bien peatonalizar la calle Industrial puesto que no tiene casi tráfico y el que tiene se podría redirigir por la Avda. de Arteixo. Se conseguiría un espacio mucho más humanizado, ampliando el pequeño jardín que separa la Avda. de Arteixo y la calle Industrial. La orientación es muy buena, puesto que daría el sol toda la tarde, se podrían poner terrazas, se revitalizarían los bajos comerciales de la zona y sería un espacio muy agradable para las personas del barrio.

Eliminación de carrís de circulación

24/09/2022  •  Mobi-Liza  •  Distrito 3

Determinadas rúas contan cun número de excesivo de carrís de circulación, mesmo en espazos nos que non hai demanda de tráfico. Un exemplo claro é a rúa Payo Gómez, que na súa confluencia con rúa San Andrés conta con tres carrís de circulación. Isto resulta especialmente absurdo se temos en conta que rúa San Andrés só ten dous, polo que se poden dar colisións e nin sequera haber unha determinación clara de responsabilidades.

Polo tanto, propoñemos que se elimine un deses carrís de circulación, ampliando o espazo para o peón e mesmo poder contar con vexetación.

Peatonalización de la calle Payo Gómez

12/09/2022  •  vecina  •  Distrito 3

La calle Payo Gómez  tiene un trozo de calzada destinada al tránsito de vehículos, junto al muro del túnel subterráneo. Se trata de un tramo que no tiene plazas de aparcamiento y mínimo tráfico. Peatonalizar ese tramo entre la Plaza de Lugo y la Plaza de Pontevedra supondría ampliar el espacio peatonal de la zona, ganado para la ciudadanía, a la vez que un importante impulso para los locales comerciales y de hostelería de la zona.

Se propone también la colocación de jardineras grandes con plantas y arbolado que hagan el espacio más agradable.

Cambio parada de bus Avd Oza 7

15/09/2022  •  SergioMP  •  Distrito 3

Na actualidade, existen grandes conxestións de tráfico provocadas pola alta densidade de tráfico e a parada de bus na altura da Avenida de Oza, número 7, a idea consiste en retrasar esta parada á altura de Río Monelos, coma no outro sentido de circulación, xa que a actual está moi próximas ás paradas da Costa de Palloza, Catro Camiños (Remanso) e Enrique Hervada

Sentidiño se escolles este camiño

Sentidiño se escolles este camiño

26/09/2022  •  Grumi  •  Distrito 3

Se pretendes atravesar na Praza de Pontevedra dende o nº 10 cara o quiosco, poida que se levas un carriño ou vas en cadeira de rodas, leves un susto tremendo. Se o cruce é á inversa, o resultado pode ser que acabes no chan. A beirarrua da parte do nº 10 parece que está rebaixada no semáforo pero... NON! É unha ilusiòn! A ilusión dos que levamos un bo tempo esperando que fagan algo para solucionar tamaño despropósito.

Carril bici ou carril bus en Federico Tapia e Rosalía de Castro.

15/09/2022  •  choiva  •  Distrito 3

Penso que se debería sustituir un dos carrís de coches destas rúas (na práctica son tan estreitos, que un dos carrís é inservible, funcionan como un só carril) e sustituir este espazo por carril bicicleta ou carril bus.

Paso peatones elevado en calle Uruguay

26/09/2022  •  agustino  •  Distrito 3

Poner un paso de peatones elevado en la calle Uruguay, a la altura del Palacio de la Ópera para que los vehículos circulen a menor velocidad y reducir el riesgo frecuente de atropellos.