A Porta Aberta

Volver
Orzamentos participativos 2019

Mellora da sinalización dos pasos ciclistas

monchovazquez monchovazquez  •  21/05/2019  •  Toda a cidade  •    Sen comentarios

Exemplo de paso ciclista en Calle Chile (Vitoria-Gasteiz)
Exemplo de paso ciclista en Calle Chile (Vitoria-Gasteiz)

Código proposta de gasto: 2296

En ocasións, os pasos ciclistas (cruces entre carril-bici e carril xenérico) presentan unha sinalización que non se diferencia suficientemente na calzada, o que provoca que as condutoras doutros tipo de vehículos non respecten a preferencia da bicicleta neste tipo de intersección. Proponse que, onde haxa pasos ciclistas, estes sexan sinalizados mediante cor identificativa ou cuadrícula amarela, para que o resto de usuarias da vía concedan a preferencia á bicicleta. Á parte, algúns pasos ciclistas son adxacentes ao paso de peóns, situación na que ás veces os vehículos motorizados ao conceder preferencia ao peón, quedan invadindo o paso ciclista, impedindo o tránsito das bicicletas.

Algúns exemplos: carril-bici de Pablo Picasso con Xeral Rubín, Avda de Salvador de Madariaga coa rúa Federico García Lorca e similares, Avenida de Linares Rivas con rúa Menéndez y Pelayo.

Organización: Colectivo de emerxencia para a presentación de propostas ciclistas de última hora

Informe de custo

Te comunicamos que tu propuesta fue declarada VIABLE según el siguiente informe del técnico municipal del equipo técnico asesor: Se propone la creación de una nueva sección de calzada para todos los cruces y pasos peatonales con diferenciación de pavimentos mediante MBC color rojo y MBC negro para los tramos ciclistas y peatones respectivamente. Por ello y al ser la propuesta ciudadana tan genérica, se valora una sección tipo de paso de peatones y carril bici asociado con o sin regulación semafórica. La actuación consistiría en la remodelación total de la sección completa de los pasos de peatones existentes, creando dos vías separadas mediante pavimentos de MBC de diferente color (rojo para vías ciclables y negro para el paso de peatones tradicional. Dicha implantación necesitaría de adecuación de la red semafórica y señalización vertical. El total para modificación y renovación de los cruces incluyendo la creación de sendas ciclistas adosadas a los pasos de peatones y actualización de red semafórica, incluida la señalización horizontal y vertical es de 8.900,00€ IVA incluido por unidad de paso de peatones. Por lo arriba expuesto y con un gasto de 250.000,00 se podrían ejecutar un total de 28 pasos de peatones y carril bici anexo con pavimentos diferenciados. Por no superar el coste de implantación de 250.000,00€ se declara la propuesta como VIABLE. Agradecemos su participación en los presupuestos participativos y esperamos poder contar con su colaboración en la próxima edición.


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.