A Porta Aberta

Volver
Orzamentos participativos 2019

Contenedor especializado para el plástico y más contenedores de pilas usadas

rocky rocky  •  30/04/2019  •  Toda a cidade  •    2 comentarios

Código proposta de gasto: 1867

En Arteixo tienen un sistema con 5 tipos distintos de basura, uno de los cuales se dedica exclusivamente para recoger y realizar un tratamiento por separado del plástico. Mi propuesta es que se instalen en Coruña unos similares

Además veo necesario que se aumenten los contenedores para reciclar en toda la ciudad y los de pilas también para facilitar reciclar a la población.

Informe de inviabilidade

A túa proposta foi declarada INVIABLE segundo o seguinte informe técnico: "O Concello da Coruña dispón do sistema de recollida de residuos denominado húmido-seco, diferente ao do ámbito SOGAMA. Non hai contedor para plástico. O noso contedor de inerte é perfectamente válido para depositar ese tipo de residuo, que despois será seleccionable/seleccionado na planta. Xa está contemplado no novo contrato a instalación dun novo parque de contedores, así como o seu posible incremento. O Contrato xa foi adxudicado, e foi recurrido. Entrará en vigor a curto prazo."


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.
  • FerLosada
    FerLosada  • 30/04/2019 21:48:08

    Creo que se debe tender a facilitar el reciclaje. Un familiar quiere reciclar aceite, pero tiene los contenedores a varias calles de distancia, y propuestas como la tuya aumentarán el número de personas que lo hagan.

    Sen respostas