A Porta Aberta

Volver
Orzamentos participativos 2018

Mejorar la accesibilidad a Salgado Torres.

Iván Seoane Iván Seoane  •  29/04/2018  •  Distrito 7  •    5 comentarios

En rojo donde es obligatorio colocar una escalera y/o rampa.
En rojo donde es obligatorio colocar una escalera y/o rampa.

Código proposta de gasto: 981

Ya que ahora tiene aceras y es más accesible, se agradecería poder acceder a ella mediante escaleras y rampas para mejorar la accesibilidad de la vía, ya que es una manera rápida de acceder a Ramón y Cajal desde la estación de tren y alrededores.

En rojo marco donde es casi obligatorio colocar una escalera y/o rampa.

Localización: Salgado Torres, donde está el carril bici y donde se debería asfaltar.

Informe de inviabilidade

A túa proposta non pasou á fase de votación e foi declarada INVIABLE por non estar entre as 15 máis apoiadas do distrito na fase de apoios, límite establecido para pasar á fase final de votación. Con todo, todas as propostas, tanto as viables como as inviables, son enviadas ás distintas Concellarías para que coñezan as demandas da cidadanía e poidan telas en conta no futuro. Animámoste igualmente a que participes nesta fase do 30 de agosto ao 17 de setembro, votando aquelas propostas que a cidade necesita, e a participar de novo na convocatoria de Orzamentos Participativos do vindeiro ano. Moitas grazas pola túa participación, que é fundamental para facer A Coruña que todas e todos queremos.


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.
  • Davidbp87
    Davidbp87  • 29/04/2018 18:10:45

    Cada vez que paseo cerca de esta zona pienso lo mismo que propones. Crear estos nuevos accesos sería muy cómodo para los vecinos de la zona y en general todos los coruñeses. Una idea genial!

    Sen respostas