A Porta Aberta

Volver
Orzamentos participativos 2018

Creación de Puntos Limpios de proximidad

aphra aphra  •  19/04/2018  •  Toda a cidade  •    6 comentarios

punto-limpio-de-proximidad.jpg
punto-limpio-de-proximidad.jpg

Código proposta de gasto: 794

La ciudad de Madrid ha creado un nuevo diseño de puntos limpios de proximidad con el fin de depositar, para su posterior reutilización y reciclaje, aceite vegetal usado, ropa y calzado usados, residuos de aparatos eléctricos y electrónicos de pequeño tamaño, pilas y baterías usadas, fluorescentes y bombillas de bajo consumo, cartuchos de tóner y aerosoles, radiografías, y CD's, DVD's y cintas de vídeo.

Propongo la creación de dichos puntos limpios y su situación en diversos lugares de la ciudad que tengan gran aflencia de personas como centros civicos o colegios, con el fin de facilitar y potenciar el reciclaje.

Informe de custo

Comunicámosche que a túa proposta foi declarada viable segundo o seguinte informe do equipo técnico municipal: "A proposta prevé o subministro e colocación dos elementos de contenerización que deben dispoñer os puntos limpos proximidade (en diante PLP), destinados á recollida de residuos de características específicas de orixe doméstica. Esta iniciativa, como indica o propoñente, levouse a cabo no ano 2017 polo Concello de Madrid. Plantexouse un modelo de punto limpio de menores dimensións e prestaciones, pero máis próximo ao veciño ao poder integrarse na cidade, naquelas zonas nas que non é posible ter un fixo por falta de espazo. Colocáronse en recintos municipais, ocupando un espazo reducido. A colocación dun contenedor similar pode implicar un custo por unidade de 23.600 euros aproximadamente. Ao tratarse dunha proposta de cidade o orzamento máximo é de 250.000 euros. Poderían instalarse unhas dez unidades, repartidas por colexios públicos e centros cívicos e outras instalacións municipais. Hai que indicar non obstante que a instalacións destes puntos limpos de proximidade levaría implícito a contratación dun servizo permanente para garantir a súa recollida e mantemento, que implicará costes suplementarios e mantidos no tempo". Agradecemos a túa participación nos Orzamentos Participativos e esperamos volver contar coas túas propostas na seguinte edición do programa o ano que vén.


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.
  • blaspa
    blaspa  • 03/05/2018 11:51:23

    Existen minipuntos limpios que podrían ser una alternativa mucho menos invasiva. La recogida de ropa y aceite ya cuenta con contenedores propios en la ciudad. Yo propondría una red de minipuntos limpios como el que hay en la plaza central de Marineda City, que incluye pilas, cds, teléfonos móviles, cartuchos de tinta, tóner... y cumple también la función de panel publicitario, por lo que se podrían ubicar donde haya en la actualidad paneles de este tipo.

    Sen respostas
  • siva
    siva  • 02/09/2018 20:20:25

    Me parece una idea interesante, aunque estoy de acuerdo con el comentario anterior en que sería bueno que el diseño elegido sea poco invasivo. Debería estudiarse para qué tipo de residuos necesitamos esos puntos limpios, porque para algunos ya hay contenedores específicos, y para otros, sobre todos aquellos que se tiren muy ocasionalmente, ya están las instalaciones de punto limpio tradicionales.

    Sen respostas