A Porta Aberta

Volver
Orzamentos participativos 2018

PEONALIZACIÓN RÚA ANTONIO CARBALLO

lrf lrf  •  10/05/2018  •  Distrito 9  •    4 comentarios

antonio_carballo.jpg
antonio_carballo.jpg

Código proposta de gasto: 1291

Peonalización da rúa Antonio Carballo dando continuidade á Rúa Barcelona na súa ampliación natural, posibilitanto a dinamización dos negocios da zona.

Propónse tamén a creación dun paso de peóns elevado na Avda. Fisterra mellorando a comodidade e accesibilidade no tránsito entre estas dúas rúas .

Informe de inviabilidade

A túa proposta non pasou á fase de votación e foi declarada INVIABLE por non estar entre as 15 máis apoiadas do distrito na fase de apoios, límite establecido para pasar á fase final de votación. Con todo, todas as propostas, tanto as viables como as inviables, son enviadas ás distintas Concellarías para que coñezan as demandas da cidadanía e poidan telas en conta no futuro. Animámoste igualmente a que participes nesta fase do 30 de agosto ao 17 de setembro, votando aquelas propostas que a cidade necesita, e a participar de novo na convocatoria de Orzamentos Participativos do vindeiro ano. Moitas grazas pola túa participación, que é fundamental para facer A Coruña que todas e todos queremos.


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.
  • javi
    javi  • 01/06/2018 12:34:26

    El problema que veo es que dejas casi sin acceso a la sagrada familia para vehículos, habría que ver si se podría cambiar el sentido de alguna calle para que no hubiera problemas. En principio me parece interesante la idea

    Sen respostas
  • lkn.daniel
    lkn.daniel  • 12/06/2018 14:08:18

    quien propone esto, sin duda no usa el coche para nada. como se va a peatonalizar un acceso a un barrio?? ya se anuló el acceso de la ronda de outeiro, impidiendo hacer cambio de sentido bajo el paso elevado. si entras en coruña por la avd finisterre, como entras al barrio? es un sinsentido.

    Sen respostas
  • mrcastro607
    mrcastro607  • 30/05/2018 18:37:08

    Me encanta esta idea. Los negocios en esa calle no duran mucho abiertos porque la gente no pasa por ahí. Al ampliar la calle Barcelona hasta la Calle Tornos, se daría una gran vida a ambos barrios, Orzan y Sagrada Familia.

      • lkn.daniel
        lkn.daniel  • 12/06/2018 14:10:49

        como que la gente no pasa por ahí? que yo sepa, hay aceras. y tambien hay negocios, varios llevan muchos muchos años. lo que hay que hacer en esa calle es evitar la doble fila, que parece una prueba de slalom.
        No daría ninguna vida extra a esa calle debido a que nunca se comunicaria con la c/barcelona porque la cruza una arteria principal de la ciudad como es la adv finisterre. O la idea es peatonalizar tambien la avd finisterre?

        solo se conseguiría aislar al barrio ya que se cortan los accesos al mismo.

        Sen respostas