A Porta Aberta

Propostas de investimento con ámbito: Distrito 9

Esta partida ten un orzamento de 200.000 €

Distrito 9

Estación BiciCoruña San Roque Afuera

  Sen comentarios  •  07/05/2019  •  eladio

Poner una estación de BiciCoruña en San Roque Afuera.

Esta justo en el paseo marítimo, hay donde sentarse si dejas la bici y vas cansado, la más próximas se encuentran en la casa del agua (fuera del paseo marítimo).

Es un sitio bonito para estacionar y descansar, hay sitio de sobras y ya cojes y dejas las bicis en el paseo.

Distrito 9

Ampliación y reforma del rocódromo municipal de Riazor

  Sen comentarios  •  11/05/2019  •  rvc

Debido al auge en que se encuentra este deporte en la ciudad ,y la masificación que presenta este rocódromo en la actualidad , (única instalación de escalada con cuerda en La Coruña ciudad ).

 Se hace necesaria una ampliación y reforma de estas instalaciones (que tanto llevamos esperando y solicitando) .Para poder satisfacer la demanda actual y la posibilidad de que más gente pueda iniciarse en este deporte.

En este momento la pared de las instalaciones tiene margen de ampliación y posibilitaría que escalaran más de 6 personas a la vez.

 

Proposta de reurbanización da rúa Pombal
Distrito 9

Reurbanización da rúa Pombal

  1 comentario  •  26/04/2019  •  brunorcd

Actualmente a rúa ten moitos parches na calzada. O espazo para carrís de circulación non está ben distribuído e as beirarrúas poderían ampliarse, aproveitando a reforma do parque de Santa Margarida. Proponse a reducción do tamaño dos carrís de circulación, a eliminación da mediana pintada e o aumento das beirarrúas, ampliando os espazos de estancia con mobiliario urbán e vexetación. 

proposta_Domo_praza_da_Tolerancia_y2.jpg
Distrito 9

Un domo para a praza da Tolerancia

  Sen comentarios  •  21/05/2019  •  monfero

A praza da Tolerancia é un dos puntos principais do barrio de Labañou, un lugar de encontro de todas as xeracións, desde os máis novos ata as persoas máis maiores. Sempre que o tempo o permite a praza está chea de vida mais, que pasa cando chove? A praza precisa un lugar cuberto, un espazo onde resgardarse en caso dun chaparrón ou onde organizar o xogo nunha tarde chuviosa. A miña proposta é un domo. Esta proposta presenta un "domo" ou "cúpula", situado no centro da praza, se ben a configuración puidera ser outra, sempre que ofrecese un espazo protexido da choiva.

Podes seguir a evolucion da proposta no blog:

https://domodatolerancia.home.blog

Paseo Sant Joan de Barcelona
Distrito 9

HUMANIZACIÓN ZONA AXARDINADA DAS CASAS DE FRANCO NA RONDA DE OUTEIRO

  1 comentario  •  25/04/2019  •  A. Martínez

O espazo axardinado situado entre as casas de Franco e a Ronda de Outeiro atópase infrautilizado. A proposta implica a actuación no mesmo seguindo un esquema similar ó empregado na reforma do Paseo de Sant Joan de Barcelona. Respectaríase o arborado actual, de gran porte, que supón unha barreira acústica e visual entre o tráfico e as vivendas, pero eliminaríanse os parterres cercados actuais. Crearíanse zonas de estancia con  mobiliario urbano, permitindo un maior uso e desfrute do espazo, plantaríanse zonas de arbustivas e un pavimento intercalado que permita o crecemento de vexetación e incrementaría a segregación respecto ó tráfico. 

Estado actual da Avenida Calvo Sotelo
Distrito 9

Reforma da Avenida Calvo Sotelo

  Sen comentarios  •  20/05/2019  •  brunorcd

Actualmente este tramo da Avenida Calvo Sotelo, de dobre dirección, sempre presenta coches en dobre fila. Proponse a humanización da rúa, que está nunha zona na que hai moitos colexios, coa ampliación das beirarrúas e prantación de árbores, xa que o espazo para os coches na actualidade é excesivo, como pode verse na imaxe entran ata 3 coches en paralelo.

Estado actual, el asfalto presenta deficiencias
Distrito 9

Renovación de la zona peatonal del Paseo de los Puentes

  Sen comentarios  •  21/05/2019  •  brunorcd

Actualmente, toda la zona peatonal del Paseo de los Puentes presenta deficiencias, con numerosos baches y asfalto en mal estado, el cual nunca ha sido reparado desde su creación.

Se propone la reforma de este espacio peatonal que disfrutan varios barrios de la ciudad y multitud de niños y niñas que acuden a colegios cercanos, con la reparación del asfalto, limpieza de las aceras donde ha crecido hierba y renovación de los bancos en mal estado.

Estado actual con coches aparcados na beirarrúa
Distrito 9

Instalar bolardos no cruce entre as rúas Vila de Negreira e Xosé Amor López

  Sen comentarios  •  21/05/2019  •  brunorcd

Dende que se fixo a remodelación deste cruce, o habitual é ver coches subidos nas beirarrúas. Puxéronse uns bancos de pedra para evitalo, mais continuan aparcando mal como pode verse na imaxe.

Proponse a instalación de bolardos en todas as esquinas, pasos de peóns e na entrada ao garaxe, zona clave pola que acceden os coches á beirarrúa.

Os coches mal aparcados nesta cidade é un problema moi grave que hai que solucionar. A cidade é das persoas.

Carril bici ronda outeiro en rojo
Distrito 9

Carril bici ronda de outeiro

  Sen comentarios  •  02/05/2019  •  daniel_an

Esta zona está muy mal tratada en cuanto a carril bici, por estar muy lejos del centro y a mucha mas altura. Por ello propongo un carril por la ronda de outeiro, la cual tiene una pendiente más suave que la ronda de nelle, que permita unir el carril a su paso por el poligono nautica y los rosales con el carril a su paso por el corte inglés.

Esto permite mejorar la comunicación de esta zona con el centro y ayudará a que la gente pueda ir también a la grela sin necesidad de coche, lo cual ahorra el gran problema que hay de exceso de coches.

Además de que la ronda de outeiro no va a sufrir mucho por perder un carril a favor de las bicis, ya que siempre ha tenido un carril inutilizado por la doble fila.

Si no es posible por presupuesto hacerlo todo, hacer una parte, ya que cada metro ayuda a quienes no tienen ni quieren un coche para moverse por la ciudad.

Distrito 9

Cuidado y podado del árbol centenario de la calle Educación

  Sen comentarios  •  07/05/2019  •  mfcruzmaneiro

Al lado del centro de la UNED existe un árbol centenario que dado su tamaño, impide la visibilidad para el tráfico tanto de coches de autobuses. Provocando que la gente que cruza en el paso de peatones que hay al lado del árbol, no vea la llegada de los autobuses articulados, con el problema de inseguridad que genera. Se propone el podado y cuidado del árbol, así como la replanteamiento de los pasos de peatones que hay en el entorno.