A Porta Aberta

Volver
Orzamentos participativos 2018

XARDÍN VERTICAL NA RÚA BARREIRA

luis2castros luis2castros  •  14/05/2018  •  Distrito 10  •    5 comentarios

barrera_jardin_vertical.JPG
barrera_jardin_vertical.JPG

Código proposta de gasto: 1613

Mellorar a zona axardinada existente tralos contedores soterrados da rúa Barreira (no cruzamento coa Estreita de San Andrés).

Aproveitar a medianeira que colinda con esta parcela para a creación dun xardín vertical nunha zona cun urbanismo duro.

Informe de custo

Comunicámosche que a túa proposta foi declarada viable parcialmente segundo o seguinte informe do equipo técnico municipal: "A zona obxecto de proposta está en mal estado, tanto pola jardinería que ten (limitada a exemplares de Hydrangea sp.) como pola propia medianera que non ofrece prácticamente ningún valor nin estético nin medioambiental. A proposta é viable con relación á parte horizontal. Non é posible intervir na medianera debido a súa titularidade privada." Agradecemos a túa participación nos Orzamentos Participativos e esperamos volver contar coas túas propostas na seguinte edición do programa o ano que vén


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.
  • ctp
    ctp  • 30/05/2018 18:28:09

    A tope con la propuesta, aunque resulta curioso que haya pasado la primera fase, y otras de actuaciones en solares y medianeras se hayan rechazado por no ser elementos de titularidad municipal. Muy mejorable el criterio de aceptación y rechazo de las propuestas.

    Ocultar 1 resposta
      • A. Martínez
        A. Martínez  • 31/05/2018 00:15:22

        Yo entiendo que si se levanta una estructura portante en la parcela del jardín (que es municipal) no hay un problema legal como podría haber en el resto de medianeras, que si serían el soporte y por lo tanto dependerían de la propiedad.

        Ocultar 1 resposta
          • ctp
            ctp  • 31/05/2018 09:50:59

            Pues si ése fuese el caso sí que me parece mucho peor idea. Crear "paredes" separadas de las fachadas y sin ningún tipo de anclaje a ellas, además de estructuralmente bastante más complicado de solucionar, generaría unas zonas muertas entre fachada y estructura que sólo servirían para acumular suciedad y problemas para su mantenimiento.

            Me quedo con la opción del anclaje a las fachadas, aunque no cumpla estrictamente con las condiciones de la convocatoria.

            Sen respostas