A Porta Aberta

Volver
Orzamentos participativos 2018

Bus turístico municipal

blaspa blaspa  •  04/05/2018  •  Toda a cidade  •    4 comentarios

Bus eléctrico 'made in Galicia'
Bus eléctrico 'made in Galicia'

Código proposta de gasto: 1074

Con el tranvía turístico parado, un autobús --preferiblemente eléctrico y municipal-- podría suplir este servicio en la temporada alta y limitar su presencia en las calles a los días con crucero durante la temporada baja. La ciudad de París (en la imagen) acaba de incorporar un bus eléctrico de estas características fabricado en Ourense.

Informe de inviabilidade

A túa proposta non pasou á fase de votación e foi declarada INVIABLE por acadar menos de 80 apoios da cidadanía na fase de priorización, límite establecido para pasar á fase final de votación. Con todo, todas as propostas, tanto as viables como as inviables, son enviadas ás distintas Concellarías para que coñezan as demandas da cidadanía e poidan telas en conta no futuro. Animámoste igualmente a que participes nesta fase do 30 de agosto ao 17 de setembro, votando aquelas propostas que a cidade necesita, e a participar de novo na convocatoria de Orzamentos Participativos do vindeiro ano. Moitas grazas pola túa participación, que é fundamental para facer A Coruña que todas e todos queremos.


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.
  • jbg1309
    jbg1309  • 09/05/2018 16:36:49

    Idea perfecta. Cualquier ciudad de España (muchas ,bastantes mas pequeñas que Coruña) tienen uno.Sería un recurso turístico más y así se retendrían a muchos cruceristas, que nada mas bajar del barco van para Santiago sin ver , ni gastar, en nuestra ciudad.Me parece increíble que una ciudad como la nuestra aún no lo tenga.

    Sen respostas