A Porta Aberta

Volver
Orzamentos participativos 2017

Puntos de reciclajes varios y recogida de poda.

otis otis  •  03/05/2017  •  Distrito 5  •    1 comentario

Código proposta de gasto: 171

La zona de Castro de Elviña es una zona de campo, todos los veranos (como es lógico) no se pueden solicitar permisos de quema de rastrojos por lo que estos quedan acumulados con el riesgo de incendio que conlleva.

La propuesta tiene como objetivo la instalación de puntos de recogida de podas cada cierto tiempo asi como la instalación de puntos de reciclaje para aceite, pilas y otros desperdicios.

Localización: Castro de Elviña

Informe de custo

Comunicámosche que a túa proposta foi declarada VIABLE segundo o seguinte informe do equipo técnico municipal: "Poderíanse instalar recintos para a recolleita de poda. Habilitaríase un chan municipal cun recinto para un colector metálico de cadeas de 7 m3 de dimensións, 5x2m. e unha altura de 1 m. Pecharíase o devandito colector cun recinto de valado de madeira de 80 cm. de alto, con indicador de "Punto limpo de poda". O recinto tería unha dimensión de 10 x 4 m. O chan estaría formado por zahorra reciclada compactada. O custo do recinto estaría en 2000 euros. En canto aos custos de mantemento o colector metálico de 7 m3 tería un custo de permanencia de 30 euros ao mes (500 euros/ano, aproximadamente) e a retirada cara á planta de Nostián estaría ao redor de 85 euros/viaxe. Aproximadamente sería 1 vez á semana 4.420 euros/ano. Total: 4.920 euros ano. A recollida de pilas, aceite ou outras residuos lévase a cabo a través dos diferentes puntos de recollida na cidade. O centro cívico de Elviña acolle un punto de recollida de aceite. A cidade conta con 1.000 puntos de recollida de pilas en pequenos colectores ubicados en comercios de venta de produtos electrónicos e en organismos públicos. En todo caso, estudarase a ampliación de colectores na zona indicada." Agradecemos a túa participación nos orzamentos Participativos e esperamos volver contar cos túas propostas na seguinte edición do programa o ano que vén.


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.