A Porta Aberta

Volver

Sendas ciclables y aparca bicicletas. De casa al colegio/instituto

abarran abarran  •  08/06/2016  •  Toda a cidade  •    1 comentario

Código da proposta: 87

Son muchos los países y las ciudades que favorecen las sendas escolares usando no sólo sendas peatonales sino también ciclables. Potenciar el uso de la bicicleta como medio de transporte y acto saludable entre nuestros jóvenes tendría que ser una prioridad para las autoridades locales. 

Se trata de habilitar sendas para que nuestros jóvenes puedan desplazarse en bicicleta a sus colegios y/o institutos desde sus hogares. Seríamos muchos los padres que con mayor tranquilidad permitiríamos esta opción de desplazamiento sobre todo teniendo en cuenta la seguridad que está medida nos aportaría. 

Pero esta senda a su fin no debe ni puede tener un poste o un contenedor para candarla sino un aparcabicicletas. 

Es por ello que la medida a nuestro modo de ver debería ser contemplada en conjunto y no individualmente.

Informe de custo

Esta proposta considérase VIABLE segundo o seguinte informe técnico: "Para a realización desta proposta, preténdense instalar varias bases porta-bicicletas, cun modelo propio, xa usadas en diferentes puntos como na Rúa San Andrés, fronte á Igrexa Castrense. Trátase dun deseño estético que non impacta de forma visual, e útil para poder aparcar a bicicleta en calquera punto da cidade. O prezo aproximado destas bases porta-bicicletas é de 3.100 euros cada unidade, polo que se pode instalar un aparcabicicletas en cada CEIP e IES cun orzamento de 87.300 €. En canto á senda ciclable, o orzamento estimado por km é de 80.000 € o que significa que poderianse executar 11,45 Km dentro da rede ciclable da cidade conectando os centros de ensino ca rede principal. . Agradecemos a túa achega a este programa de Orzamentos participativos e esperamos contar coa túa colaboración na vindeira edición

acceso peonil instalacións ao aire libre bicis mobiliario urbano

Comentarios (1)


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.