A Porta Aberta

Volver

Ampliar las aceras de la Calle de La Torre

jmj jmj  •  08/06/2016  •  As Atochas  •    4 comentarios

Código da proposta: 60

El tramo entre la Plaza de España y la parada de taxis, junto al parque de Marte, tiene aceras muy estrechas y ésta es una calle muy transitada a pié. La propuesta es eliminar las plazas de aparcamiento en ese tramo para poder ampliar las aceras y poder caminar cómodamente.

Informe de custo

Esta proposta considérase VIABLE segundo o seguinte informe técnico: No tramo da rúa da Torre que se cita, valórase a renovación integral da sección completa reducindo o ancho de calzada, que se asfaltaría por completo, e ampliando as beirarrúas con baldosa de formigón 40 x 40 e beirados de granito. Tamén se renovaría a canalización municipal e a posta a cota de todas as tapas da rede de sumidoiros. O orzamento total estímase en 180.000 €. Moitas grazas por participar neste proxecto de Orzamentos Participativos e esperamos contar coa túa colaboración na vindeira edición do ano que vén.

beirarrúas

Comentarios (4)


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.
  • oscarcosas
    oscarcosas  • 23/09/2016 17:41:56

    Totalmente de acordo con esta proposta. Eliminaríanse unhas 20 prazas de aparcamento pero ganarían calidade miles de persoas que a percorren todos os días. E unha rúa clave na zona para o tráfico de peatóns.

    Sen respostas
  • borjalamas
    borjalamas  • 08/06/2016 13:20:16

    yo votaré a favor de esta propuesta. sé que no se va a llevar a cabo por lo impopular que es eliminar plazas de aparcamiento en una zona tan carente de ellas, pero estoy harto de transitar por esas aceras comiéndome el humo de los coches y autobuses que pasan pegados a los peatones.

    Sen respostas