A Porta Aberta

Volver

AMPLIACIÓN E MELLORA DO CARRIL BICI

mariaclaudina mariaclaudina  •  23/06/2016  •  Toda a cidade  •    4 comentarios

Código da proposta: 548

Goataríame que se adicase parte dos presupostos a ampliar e mellorar o carril bici, de forma que se poida recorrer a cidade en bicicleta tanto como forma de ocio como para os desplazamentos ao traballo ou as escolas, de maneira que se poida calificar a nosa cidade como una das "cidades amigables coa bicicleta".

 

Informe de custo

A túa proposta foi considerada VIABLE polo equipo técnico municipal, en base ao seguinte informe: “Esta proposta pretende potenciar a bicicleta como medio de transporte habitual, eficaz, seguro, económico e saudable. Propón unha rede de carril bici pola cidade de forma que se conecten entre sí diferentes zonas do termo municipal para posibilitar un percorrido seguro, combinando carrís bici exclusivos con vías ZONA 20 ou ZONA 30 onde as bicicletas tivesen preferencia. O Orzamento estimado por km é de 80.000 € o que significa que se poderían executar 12,5 km de rede ciclable". Agradecemos a túa participación no programa de Orzamentos Participativos e esperamos contar coa túa colaboración na vindeira edición.

Comentarios (4)


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.
  • jbs
    jbs  • 04/07/2016 23:07:06

    Continuando con lo ya propuesto creo que sería muy importante comunicar con carril-bici los polígonos industriales (Grela y Pocomaco) para poder permitir que se pueda llegar de forma segura al trabajo. Actualmente ir al de Pocomaco en bici resulta muy peligroso. Sería necesario disponer en dichos polígonos de estaciones de Bicicoruña.

    Sen respostas
  • cacu
    cacu  • 30/06/2016 18:59:17

    En esta misma línea, propongo la adecuación para bicis del espacio que, va desde la playa de "Sislar" hasta la "exfinca de los Mariño", por debajo de la acera del paseo marítimo, aprovechando la línea de pilares ya existentes. Sería un tramo "rústico" alternativo, sin asfalto y bordeando la costa, similar al que actualmente une el Acuario con Las Lapas. El coste es muy pequeño porque el espacio ya existe, solo habría que sanearlo, echarle un firme adecuado y colocar un simple quitamiedos de madera.

    Sen respostas
  • amon51
    amon51  • 08/07/2016 14:57:05

    Totalmente a favor de aumentar el carril bici, que al menos se pueda bordear toda la cuidad en bici, disfrutando del mar. Me parece excelente la idea de crear un sendero en el tramo entre el antiguo Sislar y los Mariño, que además serviría para sanear una zona porticada actualmente muy degradada. También propongo prolongar el carril existente desde la playa de Oza hasta el Pasaje por las Jubias, lindando con las rocas y el mar. Y no olvidar "alegrarlo" con vegetación en sus bordes.

    Sen respostas