A Porta Aberta

Volver

Comedores de verdad en centros publicos

bertorella bertorella  •  23/06/2016  •  Toda a cidade  •    3 comentarios

Código da proposta: 536

Los centros de enseñanza no disponen de cocinas que den servicio a los comedores, todo tiene que ser de catering, a diferencia de los concertados que pagamos todos, los niños no tienen ni una zona de descanso para dormir una siesta.

Informe de custo

A proposta considérase VIABLE en base ao seguinte informe do equipo técnico municipal: "Todos os CEIPs da cidade contan con comedores habilitados, tendo o menor deles unha capacidade autorizada pola Xunta de Galicia, de 45 prazas. A instalación de cociñas que dean servizo a cada un dos comedores supoñería dispoñer dun local contiguo a eles dunha superficie aproximada de 30 m2, que debería ser acondicionado de maneira apropiada, pola súa situación singular de local de risco de incendio, e equipado para poder prestar o servizo de cociña, podendo chegar o custo de cada unha delas ata os 30.000 euros. No caso de que os 27 CEIPs cumprisen as condicións previas necesarias, o total da intervención ascendería a 810.000 euros" Moitas grazas pola túa participación no programa de Orzamentos Participativos e esperamos volver contar coas túas propostas na seguinte edición do programa o ano que vén.

colexios - reparación

Comentarios (3)


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.
  • gloria
    gloria  • 04/07/2016 13:29:03

    Hola Berto, estoy totalmente de acuerdo en que es necesaria la implantación de cocinas propias en los CEIP, me parece tercermundistas que los niños coman a diario comida de catering, creo que a ningún adulto le gustaría comer a diario comida recalentada o fría...

    Sen respostas
  • rubenduruelo
    rubenduruelo  • 01/07/2016 14:18:06

    creo que tengo una propuesta similar, la 189, crees conveniente vincularlas para darles mas fuerza, hay otra similar, además de la mia, a la que le he propuesto lo mismo pero no me han contestado...

    Ocultar 1 resposta
      • gloria
        gloria  • 04/07/2016 13:37:00

        Rubén sí creo que habría que unir fuerzas, yo os he votado a los dos, pero por ahora esta propuesta ha sido más votada que la tuya, creo que símplemente porque figura antes en el listado de propuestas. Yo he compartido en facebook y me he centrado en pedir el voto para esta, a ver si entre todos logramos algo! Aprovecho para daros las gracias tanto a Berto como a ti por hacer estas propuestas.

        Sen respostas