A Porta Aberta

Volver

Ampliación del número de árboles y zonas verdes en la ciudad

lonegan lonegan (Reforesta Coruña)  •  23/06/2016  •  Toda a cidade  •    10 comentarios

Código da proposta: 511

A Coruña es una ciudad gris, nada humana y conquistada por el cemento y un urbanismo atroz. Propongo ampliar el número de árboles (especialmente árboles autoctonos) que existen en la ciudad (sobre todo en zonas muy necesitadas como Montealto, zona centro/San Andrés, Plaza Comercio, etc) ya sea en calles o plazas así como en zonas verdes (parques o jardines)

Informe de custo

A túa proposta foi considerada VIABLE. Trátase dunha proposta que, aínda que non ten localización específica, céntrase en zonas consolidadas da cidade. Para establecer o alcance da actuación co orzamento dispoñible, establecéronse prezos "tipo" segundo os lugares de plantación posibles, que habería que determinar no momento de execución desta actuación. O prezo de plantación de arbolado non pode ser igual en rúas, prazas ou outras zonas urbanizadas, que, de forma xeral, teñen pouca dispoñibilidade de espazo adecuado, que en zonas axardinadas ou parques urbanos con maior dispoñibilidade de espazo de plantación, subsolo adecuado e acceso a rego. Así mesmo, tomáronse en consideración a necesidade de que as árbores tiveran un calibre mínimo (16/18 en calles e 14/16 en parques e zonas verdes urbanas), para garantir a súa viabilidade, así como outras características do arbolado (preferentemente frondosas, de folla caduca, resistentes a enfermidade e ao ambiente salino, etc.) e dos sistemas de plantación (mellora do volume de plantación en áreas pavimentadas mediante subsolos estruturais ou métodos similares, utilización de anclaxes e drenaxes, dotación de sistemas de autorego para os primeiros meses, etc.). Partindo da estimación de custos realizada e do orzamento máximo previsto de 1 millón de euros poderianse plantar unha media de 700 árbores en áreas predominantemente urbanas, respectando unha distribución equilibrada entre as tipoloxías de prezos calculadas para diferentes situacións posibles. Non obstante, a pinza podería variar entre un mínimo de 350 e un máximo de 1400 exemplares. Grazas pola túa participación no programa de Orzamentos Participativos e esperamos volver a contar coa túa colaboración na edición do ano que vén.

Comentarios (10)


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.
  • amon51
    amon51  • 08/07/2016 14:46:33

    Apoyo la propuesta. Abogo especialmente por árboles en todas las calles, intercalados entre los aparcamientos, embellecen la ciudad, evitan el "horror estético" de los coches, cumplen una función medioambiental y hacen mas grato el caminar por las aceras. Y ¡por favor! que se planten especies proporcionadas en su porte adulto al espacio disponible, evitando así que año tras año unos "podadores salvajes" los conviertan en carne de cañón. Ah, y que cuando un árbol se muera que se plante otro en su lugar, no que se pavimente su hueco.

    Sen respostas
  • escarola79
    escarola79  • 06/07/2016 15:45:25

    El parque de San Pablo es un parque en pleno centro la ciudad donde sí que hay árboles, pero está muy abandonado y anticuado, casi toda su superficie es de cemento y esto no permite disfrutar de este espacio con árboles al que se le podría sacar muchísimo partido. Me gustaría que se convirtiera en una zona verde de verdad,

    Sen respostas
  • mayte
    mayte  • 29/09/2016 16:35:53

    Poñer árboles sobre todo nas estradas, embellecen o paso que facemos continuo por el as, Alfonso Molina, Pola zona de mato grande a grela, temos unha mediana estupenda e Valeria, coller nota de barrios como o de elviña que è maravilloso pasear ou pasar por alì,regalo para os sentidos e para a nosa saude.

    Sen respostas
  • dandx1906
    dandx1906  • 24/09/2016 12:41:08

    Todolos barrios da cidade os necesitan,Agra do Orzán,Sagrada Familia,Os Mallos e Monte Alto onde mais son necesarios,pero tamén ruas do Ensanche,Os Castros,O Castrillón,etc....por ecoloxía,por saúde,por belleza e estética,por sermos unha cidade europea do século XXI.Apoio totalmente esta proposta.

    Sen respostas
  • eclipse12260
    eclipse12260  • 23/09/2016 09:11:13

    Las ciudades del Siglo XXI deben mirar más hacia la Naturaleza, especialmente aquellas con el encanto que tiene nuestra ciudad en la que lamentablemente en los últimos tiempos lo único que ha proliferado es lo inanimado. Grandes espacios, pero carentes de vida. Por lo tanto apoyo esta propuesta, para darle más vida a la ciudad. Me gustaría que fuesen especies arbóreas interesantes, de las cuales se pudieran contar cosas desde un punto de vista biológico e incluso que se pudiera hacer un recorrido cultural con los chavales para aprender cosas sobre las diferentes especies arbóreas o arbustivas. Gracias.

    Sen respostas