A Porta Aberta

Volver

Recuperación del parque escultórico de la Torre de Hércules

A. Martínez A. Martínez  •  07/06/2016  •  Monte Alto - As Lagoas - San Amaro  •    2 comentarios

Código da proposta: 26

El parque escultórico de Punta Herminia se encuentra en un deficiente estado de conservación. El cementerio árabe (casa de la palabra) se encuentra en un estado lamentable, con la pintura muy dañada, cerrada y su ajardinamiento interior desaparecido. La gran caracola presenta una gran corrosión en algunos de sus puntos que hacen peligrar su futura integridad de no aplicarse un tratamiento correctivo. Las casetas para avistamiento de aves se encuentran en muy mal estado y gran parte del mobiliario urbano (bancos, bancos tumbona, barandillas y luminarias) se encuentran severamente dañados. 

Se propone una simple intervención de mantenimiento en una zona tan sensible para Coruñeses y Turistas, recuperando las esculturas dañadas, mejorando el aspecto del cementerio árabe y garantizando una experiencia de uso óptima con arreglos de iluminación y mobiliario a un coste reducido. 

Informe de custo

A proposta considérase VIABLE en base ao seguinte informe técnico: "Xardinería do cemiterio árabe: Trátase dunha zona que en épocas de temporal sofre de forma máis ou menos directa os embates do mar polo que o seu mantemento resulta moi dificultoso. Pódense mellorar sensiblemente os parterres axardinados mediante a plantación de cobertoras resistentes á salinidade (p.e. Armería Marítima ou similar). Estimación do custo da subministración: 3.300 euros, a plantación correría a cargo do contrato de mantemento de zonas verdes. En canto á iluminación, redactouse un informe acerca do estado actual de todo a iluminación de Punta Herminia, sabendo que sería necesario un investimento de 200.000 euros para poñer en valor a mesma. Para a reparación e mantemento dos diversos elementos existentes na zona, como a gran caracola, as casetas de avistamento, o mobiliario urbano, etc. estímase necesario un investimento de 400.000 euros. Moitas grazas pola túa participación nos Orzamentos Participativos e esperamos volver contar coas túas achegas en próximas edicións do programa.

iluminación pública instalacións ao aire libre patrimonio municipal zona verde monumentos xestión de residuos mobiliario urbano mobiliario urbano

Comentarios (2)


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.