É certo o que dis, pero o que a medida vai encamiñada a fomentar o uso da bicicleta como medio de transporte coas súas vantaxes (non contamintante, nin ruidoso...) e polo tanto, trátase de facilitar o seu uso por riba dos vehículos a motor. Cantos máis puntos de servizo tengamos, máis fácil será o acceso a éstes. A idea non é que sexa igual de fácil que lavar un coche, senón que o sexa máis.
É o mesmo principio que un carril bici: é certo que as bicis poden ir pola calzada, pero haberá máis uso se teneñen vías dedicadas.
as propostas con código nº 281 e 209 van en esa dirección. A ELIMINACIÓN DOS PUNTOS DE APARCADOIRO REVERVADOS para funcionarios (o que supón un sobresoldo para estes) poden deixar espazo libre para bicis e, ao mesmo tempo, eliminar coches da rúa.
É certo o que dis, pero o que a medida vai encamiñada a fomentar o uso da bicicleta como medio de transporte coas súas vantaxes (non contamintante, nin ruidoso...) e polo tanto, trátase de facilitar o seu uso por riba dos vehículos a motor. Cantos máis puntos de servizo tengamos, máis fácil será o acceso a éstes. A idea non é que sexa igual de fácil que lavar un coche, senón que o sexa máis.
É o mesmo principio que un carril bici: é certo que as bicis poden ir pola calzada, pero haberá máis uso se teneñen vías dedicadas.
as propostas con código nº 281 e 209 van en esa dirección. A ELIMINACIÓN DOS PUNTOS DE APARCADOIRO REVERVADOS para funcionarios (o que supón un sobresoldo para estes) poden deixar espazo libre para bicis e, ao mesmo tempo, eliminar coches da rúa.