Na Coruña Contas

  • ramon61
    ramon61  •  Autor  •  24/06/2016 23:35:07

    Os santiagueses lles doe, pero BENEFÍCIASEN polo menos do que pagan, a nos non nos entra un euro de todo ese despilfarro de gasto, o contrario, nos quita turistas, pero non oes a ningún coruñes sacar as uñas contra él, pero se alguén nomea o tranvía nesta cidade, todo son queixas de calificativos de despilfarro.
    A Coruña, ten unha sangria evidente de postos de traballo na industria (Fabrica de Tabacos, Armas, Aluminios, Genosa, etc.) no pequeno e mediano comercio aplastado polas grandes superficies, o porto está a mudar a OUTRO Axuntamento, o de Arteixo e con él os postos de traballo e os impostos que xeraba en Coruña.
    Entón me dis ¿De que vamos a vivir os coruñeses de aquí a dez ou vinte anos?
    Se do pouco que nos queda, o turismo, a beleza e o atractivo natural da nosa cidade non o explotamos, cerramos o tranvía turístico, paramos o elevador de San Pedro, apagamos o Milenium, etc. ¿A qué pretendes que veñan os visitantes, pra deixar os cartos, a mirar para as paredes do hotel?

      • mayeuticon

        El elevador de San Pedro es un despropósito tanto operativo como estético, el Tranvía tenía una utilidad bastante limitada y con las frecuentes subidas del mar que sufrimos ahora es del todo inviable. El turismo no se construye y se cuida a base de construir cosas (mamotretismo). Hace falta mayor regulación y apoyo en la hostelería local (concesión de excesivas licencias de apertura a negocios que muchas veces carecen de un proyecto sólido, irregularidades e ineficiencia en el ámbito laboral y profesional, persecución del fraude). Hay que crear nuevas fórmulas basadas en el impulso de la productividad de lo ya existente en lugar de limitarse a explorar vías que se han demostrado ya ineficientes.

          • ramon61
            ramon61  •  Autor  •  03/07/2016 21:45:15

            Sobor do elevador e o tranvía prégoche leas o comentario que fixen mais arriba e que comenza con: "A Torre Eiffel opuseronse a maioría dos parisinos..."
            En canto a tua teoria de que "o tranvía e de todo inviable polas continuas subidas do mar" permiteme que non saia do meu asombro. Escoitei moitas teorías, pero dende logo a tua e a mais original do planeta. Xa me explicarás que teñen que ver as subidas do mar co tranvia ?????????¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ ?
            Tamén quixera saber qué acostumas a ver ti cando saes de turismo, porque eu dedícome a visitar cousas alá donde me desplazo: Guggenheim , Atomium, London Eye, Estatua da Libertade, edificio daOpera de Sidney, etc. todos pertencentes o arte do "mamotretismo" como ti dis. Si o que me chama dunha cidade e mirar pra as paredes da habitación do hotel, mellor aforro os cartos e me quedo na casa.

              • mayeuticon

                La historia de París está bien, pero sinceramente creo que antes de entrar a comparar con A Coruña, creo que tendriamos que hacer al menos una Expo mundial antes. No son casos comparables. Me refiero a que el tranvía es inviable, a no ser que lo quieras unicamente para funcionar durante 3 meses al año, aunque igualmente habría que pagar un mantenimiento excesivo para tan limitado uso. Yo me fijaría en lugares como Barcelona, cuyo atractivo turístico gira en torno a los monumentos históricos (adecuadamente conservados y explotados, no como aquí) y la actividad cultural de la ciudad, con infinidad de salas de conciertos con oferta actualizada, variada y sobre todo ajustada a unos criterios económicos coherentes, museos, una amplisima oferta hostelera, parques al aire libre, infraestructuras de transporte.

                  • ramon61
                    ramon61  •  Autor  •  06/07/2016 20:52:51

                    Los "monumentos históricos" que según tú “son los únicos que atraen el turismo”, tuvieron también un "primer día". Y en su época, gente que pensaba como la mayoría de los coruñeses seguro que calificaron las pirámides de Egipto, como mamotretos, porque "¿a qué iluminado se le ocurre construir semejante cosa para enterrar a un faraón y decir que así se eleva a los cielos…?".
                    Vamos que pensando todos de esta forma a estas alturas tendríamos el planeta como un erial de monumentos.
                    El 90% del atractivo de Bilbao es el mamotreto Guggenheim, y la mayoría no le sabemos nombrar otro “histórico”.
                    De Barcelona, la Sagrada Familia y “¿a quién se le ocurre hacer semejante mamotreto, para dar una misa y menos ahora que no va nadie?” y el "atractivo histórico" previo a Gaudí es irrisorio, con una catedral y un Ayuntamiento prescindibles.
                    Y sí, por supuesto que pido que por lo menos se abra el Tranvía en los meses y semanas turísticas.
                    Lo del mantenimiento está ya argumentado.

                    Sen respostas