Un semáforo con botón é unha posibilidade, non me parece un problema. Eu, coa miña proposta, apunto mais por medidas físicas redutoras da velocidade, que calman o tráfico en todo momento, é dicir, un coche reducirá a velocidade sempre, non en función do que lle indique un semáforo.
Igual el día que le toque ir en una ambulancia operándole y se coma todas las "Medidas fisicas para reducir velocidad" se acordará de la gente que no apoya esos baches.
Para evitar que los coches, bicicletas, etc se salten los semáforos, tan facil como poner cámaras en los semaforos.
Realmente a miña proposta non apunta unha tecnoloxía concreta pois existen múltiples medidas redutoras da velocidade, se ben é certo que prefiro as medidas físicas que por exemplo, a videovixiancia. Medidas como as "bandas sonoras" ou "pasos sobreelevados" poden ser certamente prexudiciais para autobuses, bombeiros, ambulancias... mais por sorte nestes casos podense usar "almofadas" ou "coxíns", medidas que poden salvar os vehículos con eixos máis anchos e que só lle afectan aos turismos. Lembro ter visto algún na avenida do ferrocarril. Falo deste tipo de medidas:
https://senalconfor.com/ES/fm/Cojines-Berlineses.html A verdade é que era consciente da problemática dos buses mais non do das ambulancias, mais xa ves que hai solución para todo. O que tampouco sabía era que eses "baches" tivesen tan mala fama. É certo que son algo molestos mais eu penso que pagan a pena. Seguirémolo intentando noutra edición dos orzamentos participativos.
Un semáforo con botón é unha posibilidade, non me parece un problema. Eu, coa miña proposta, apunto mais por medidas físicas redutoras da velocidade, que calman o tráfico en todo momento, é dicir, un coche reducirá a velocidade sempre, non en función do que lle indique un semáforo.
Igual el día que le toque ir en una ambulancia operándole y se coma todas las "Medidas fisicas para reducir velocidad" se acordará de la gente que no apoya esos baches.
Para evitar que los coches, bicicletas, etc se salten los semáforos, tan facil como poner cámaras en los semaforos.
Realmente a miña proposta non apunta unha tecnoloxía concreta pois existen múltiples medidas redutoras da velocidade, se ben é certo que prefiro as medidas físicas que por exemplo, a videovixiancia. Medidas como as "bandas sonoras" ou "pasos sobreelevados" poden ser certamente prexudiciais para autobuses, bombeiros, ambulancias... mais por sorte nestes casos podense usar "almofadas" ou "coxíns", medidas que poden salvar os vehículos con eixos máis anchos e que só lle afectan aos turismos. Lembro ter visto algún na avenida do ferrocarril. Falo deste tipo de medidas:
https://senalconfor.com/ES/fm/Cojines-Berlineses.html
A verdade é que era consciente da problemática dos buses mais non do das ambulancias, mais xa ves que hai solución para todo. O que tampouco sabía era que eses "baches" tivesen tan mala fama. É certo que son algo molestos mais eu penso que pagan a pena. Seguirémolo intentando noutra edición dos orzamentos participativos.