É certo o que dis, pero o que a medida vai encamiñada a fomentar o uso da bicicleta como medio de transporte coas súas vantaxes (non contamintante, nin ruidoso...) e polo tanto, trátase de facilitar o seu uso por riba dos vehículos a motor. Cantos máis puntos de servizo tengamos, máis fácil será o acceso a éstes. A idea non é que sexa igual de fácil que lavar un coche, senón que o sexa máis.
É o mesmo principio que un carril bici: é certo que as bicis poden ir pola calzada, pero haberá máis uso se teneñen vías dedicadas.
as propostas con código nº 281 e 209 van en esa dirección. A ELIMINACIÓN DOS PUNTOS DE APARCADOIRO REVERVADOS para funcionarios (o que supón un sobresoldo para estes) poden deixar espazo libre para bicis e, ao mesmo tempo, eliminar coches da rúa.
Onde se lavan os coches, tamén se poden lavar bicis.
É certo o que dis, pero o que a medida vai encamiñada a fomentar o uso da bicicleta como medio de transporte coas súas vantaxes (non contamintante, nin ruidoso...) e polo tanto, trátase de facilitar o seu uso por riba dos vehículos a motor. Cantos máis puntos de servizo tengamos, máis fácil será o acceso a éstes. A idea non é que sexa igual de fácil que lavar un coche, senón que o sexa máis.
É o mesmo principio que un carril bici: é certo que as bicis poden ir pola calzada, pero haberá máis uso se teneñen vías dedicadas.
as propostas con código nº 281 e 209 van en esa dirección. A ELIMINACIÓN DOS PUNTOS DE APARCADOIRO REVERVADOS para funcionarios (o que supón un sobresoldo para estes) poden deixar espazo libre para bicis e, ao mesmo tempo, eliminar coches da rúa.