Código proposta de investimento: 2717
Considero-o un anacronismo arquitectónico. Ademais debaixo da ponte só hai heces e orina, co conseguinte perigo para a saúde pública.
A túa proposta foi declarada INVIABLE por acadar menos de 26 apoios da cidadanía na fase de priorización, límite establecido para pasar á fase final de votación. Con todo, todas as propostas, tanto as viables como as inviables, foron enviadas ás distintas Concellarías para que coñezan as demandas da cidadanía e poidan telas en conta no futuro. Animámoste igualmente a que participes nesta fase, votando aquelas propostas que a cidade necesita, e a presentar as túas propostas na convocatoria de Orzamentos Participativos do vindeiro ano. Moitas grazas pola túa participación, que é fundamental para facer a cidade que todos e todas queremos.
Dacordo.
E ca cantidade de cartos que se levan gastados en INÚTILES estudos de MOVILIDADE, hubéramos feito tres escalestrics subterraneos.
Y cual es la propuesta una vez derribado?
Tunel
Sería interesante pero no creo que se pueda hacer con el presupuesto máximo fijado para estos presupuestos participativos, tampoco tengo clara la salida del tunel hacia avda arteixo, a que altura saldría?, en el primer semáforo para que de tiempo a girar a derechas hacia la sagrada familia?
e tamen derrubar o da Avda. Alfonso Molina con Primo de Rivera e o da Avda. do Exercito con Ronda de Outeiro, sobran esperpentos arquitectonicos sacrificando a cidade ao automovil
A medias. Esos viaductos son necesarios, ya que la intensidad de tráfico es demasiada para un cruce convencional o rotonda. Una solución sería sustituirlos por túneles, pudiendo conectar Alfonso molina y el túnel de alférez provisional directamente y quitando muchos coches de plaza de orense. Sería ideal también conectar este hipotético túnel de Alfonso molina con el de juana de vega-plaza de pontevedra