Na Coruña Contas

Volver

MOVILIDAD: Peatonalización + Aparcamientos

borjalamas borjalamas  •  13/06/2016  •  Toda a cidade  • 

Código proposta de investimento: 2500

Es evidente que las peatonalizaciones siempre traen consigo espacios de paseo más agradables y saludables, pero también ocasionan la molesta pérdida de plazas de aparcamiento. Una alternativa que no se estila mucho en este país (y menos en esta ciudad) son los aparcamientos en altura -tan habituales en otros países europeos o en eeuu-. Esta propuesta consistiría en hacerse con terrenos en distintas zonas estratégicas de la ciudad para construir aparcamientos en altura y dar servicio a cientos de usuarios en distintos barrios. La gestión de los "edificios-parking" debería ser pública, para garantizar unos precios razonables pero competitivos, con los que sufragar el mantenimiento de los mismos y (a muy largo plazo) amortizar la propia compra de los terrenos. De esta forma se podrían continuar ampliando lás áreas peatonales de esta ciudad, cosa muy necesaria para nuestra calidad de vida.

Informe de inviabilidade

A túa proposta foi declarada INVIABLE por acadar menos de 26 apoios da cidadanía na fase de priorización, límite establecido para pasar á fase final de votación. Con todo, todas as propostas, tanto as viables como as inviables, foron enviadas ás distintas Concellarías para que coñezan as demandas da cidadanía e poidan telas en conta no futuro. Animámoste igualmente a que participes nesta fase, votando aquelas propostas que a cidade necesita, e a presentar as túas propostas na convocatoria de Orzamentos Participativos do vindeiro ano. Moitas grazas pola túa participación, que é fundamental para facer a cidade que todos e todas queremos.


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.
  • evagamador

    No parece una mala opción para buscar espacio para los coches en la Ciudad Vieja. Su próxima peatonalización va a expulsar los coches de los vecinos del barrio, y hay edificios abandonados e infrautilizados que debieron ser instalaciones militares por la zona de metrosidero. Habilitarlos como parking para residentes a precios acordados podría paliar el deficit de plazas en una zona que no tiene barrios alrededor donde poder aparcar, ni posibilidad de plazas en las casas, y con una presión de visitante causada por el Hospital Abente y Lago y otros servicios públicos que provoca una incomodidad manifiesta en vecinos, trabajadores y visitantes.
    Hay que intentar mover el coche lo menos posible, pero tampoco se puede obligar a todo un vecindario a que renuncie a tener coche

    Sen respostas
  • slamelov

    Considero que o modelo ten que ser outro, é dicir, a redución de vehículos privados. E para iso, hai que fomentar o uso de alternativas; tren de cercanías, buses, bicicletas e peóns. Eso é o que fan nas cidades europeas modernas, os aparcadoiros en edificios son dos anos 70. Hai que crear aparcadoiros disuasorios nas aforas e logo comunicalos ben. Se facilitamos o uso dos coches, non se vai reducir o seu número, que é o que hai que facer.

    Pensemos no cambio climático.

      • borjalamas
        borjalamas  •  Autor  •  15/06/2016 17:01:28

        eu penso que hai que tender cara a desaparición do vehículo privado, certo. mais todo leva o seu tempo. loxicamente hai que favorecer o uso da bici e do transporte público (ademais dos coches eléctricos compartidos, como suxerín noutra proposta), pero tamén é verdade que cando se peonalizan as rúas hai que dar resposta aos veciños que teñen coche. a solución dos aparcadoiros en altura é unha vía a explorar, podendo instalarse en zonas máis céntricas ou algo máis apartadas como aparcadoiros disuasorios, como ben dis.

        Sen respostas
Non hai fitos definidos