Na Coruña Contas

Volver

AMPLIACIÓN ACERA CALLE SINFONICA DE GALICIA

gongominola gongominola  •  21/05/2019  •  Distrito 8  • 

ACERA_ESTRECHA_CALLE_SINFONICA_GALICIA_.jpg
ACERA_ESTRECHA_CALLE_SINFONICA_GALICIA_.jpg

Código proposta de investimento: 2229

El primer tramo de la acera derecha de la calle Sinfónica de Galicia (antigua c/ Cabo Santiago Gómez), desde la c/ Juan Florez hasta el viaducto sobre la c/ Costa Rica, presenta dificultades al paso por su estrechez y la existencia de obstáculos como árboles, vehículos aparcados o bordillos delimitadores de jardín, inclumpliemdo en varias puntos la normativa vigente de accesibilidad (Ley 10/2014, del 3 de diciembre, de accesibilidad, de la comunidad autónoma de Galicia), por cuanto no se alcanza el ancho mínimo para el paso de personas.

Se propone la ampliación de la acera, con la reestructuración de las plazas de aparcamiento (actualmente en bateria) y anchos de carriles de esta calle, adaptando también el jardín existente que da acceso a la Plaza de Recife, o, en su caso, trasplantar los árboles a nueva ubicación, con objeto de conseguir un ancho libre de acera de al menos 2 metros.

Localización: ACERA DERECHA CALLE SINFONICA DE GALICIA DESDE C/ JUAN FLOREZ A VIADUCTO SOBRE CALLE COSTA RICA

Informe de inviabilidade

A túa proposta non pasou á fase de votación e foi declarada INVIABLE por non estar entre as máis apoiadas do distrito na fase de apoios. Con todo, todas as propostas, tanto as viables como as inviables, son enviadas ás distintas Concellarías para que coñezan as demandas da cidadanía e poidan telas en conta no futuro. Animámoste igualmente a que participes na última fase, votando aquelas propostas que o teu barrio necesita. Moitas grazas pola túa participación, que é fundamental para facer A Coruña que todas e todos queremos.


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.
  • ogaiago

    Esta rúa ten moito que mellorar. É unha vía de dous carrís (en teoría) pero pola que é imposible que circulen dous coches á mesma altura por culpa de que o aparcamento é en batería. Así que ou ben se corrixe esta forma de aparcamento ou ben se segue esta proposta alargando as beirarrúas e reducindo os dous falsos carrís a un, como vén habendo ahora en realidade. Posiblemente sexa esta última a mellor opción, tendo en conta a falla de espazos para aparcar que hai na zona e que a batería permite máis coches que aparcar en ringleira.

    Sen respostas
Non hai fitos definidos