A Porta Aberta

Volver
Orzamentos participativos 2019

Crear un carril bici e carril bus na rolda de Outeiro

alex alex  •  25/04/2019  •  Toda a cidade  •    6 comentarios

Código proposta de gasto: 1664

Creación dun carril bici e un carril bus na rolda de Outeiro, esta rolda vertebra boa parte da cidade e non se atopa nada humanizada, creando un corredor máis rapido para o bus urbano / taxis e outro para os ciclistas, podese conseguir mover moita xente mediante medios de transporte alternativos. Este espazo pode tomarse das duas filas de aparcamento de ambos lados, o habitual nesta vía e que haxa dobres e triples filas, eliminando este aparcamento reducirase drasticamente o tráfico e mais persoas optarán por este mediios de transporte por ser mais rápidos e económicos. Por outra parte creo que debreía moita mais vexetación.

Informe de inviabilidade

Te comunicamos que tu propuesta fue declarada INVIABLE según el siguiente informe del técnico municipal del equipo técnico asesor: La implantación y adecuación en todo el trazado de Ronda de Outeiro de un carril bici exento de la circulación y de un carril bus/taxis es tan grande en ámbito de implantación que superaría el límite de coste para los presupuestos participativos en el ámbito de Ciudad. Por lo arriba expuesto y superar el coste de implantación de 1.000.000,00€ se declara la propuesta como INVIABLE. Agradecemos su participación en los presupuestos participativos y esperamos poder contar con su colaboración en la próxima edición.


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.
  • jaime.ricardo
    jaime.ricardo  • 25/04/2019 12:39:46

    totalmente de acuerdo - tenemos que seguir consiguiendo mas carril bici y carril bus - es la ùnica alternativa viable para una movilidad ràpida para la ciudad - La tarea no es fàcil porque ademàs no se està haciendo correctamente todos estos añadidos de carril bici - los cambios siempre suponen muchas enfrentamientos hasta que se dan cuenta con el tiempo que todo va mejor habilitando carriles bici y carriles bus - la ley antitabaco en lugares pùblicos provocò la casi dimisiòn de una ministra y un gobierno - hoy es inexplicable para cualquiera que en un centro de salud se fume - o dentro de un bar - pero hechar la vista atràs - hoy nadie se lo creerìa - con esto va pasar exactamente igual - solo hay que perserverar y seguir ampliando carril bici - con el tiempo todo estarà en su sitio

    Sen respostas
  • jesus
    jesus  • 04/09/2019 09:30:22

    É imprescindible. Cada vez custa máis respirar sobre todo cando se fai exercicio debido ao incremento da actividade industrial na zona da Grela e Bens e ao excesivo número de vehículos a motor. Isto é especialmente complexo para as persoas vulnerábeis como anciáns e anciás e crianzas. Os aparcadoiros en superficie nas roldas deberían eliminarse por completo deixando soamente espazo de carga e descarga para as traballadoras profesionais que realmente o precisan.
    Ademais coa aparición das novas formas de mobilidade eléctrica, é precisa unha terceira vía por onde podan circular posto que son moi perigosas polas beirarrúas e moi vulnerábeis polas estradas.

    Sen respostas
  • daniel_an
    daniel_an  • 02/05/2019 04:01:19

    Totalmente de acuerdo, aparte la zona de la ronda de outeiro tiene tanto a la grela con muchisimos desplazamientos en coche, como a su vez es la zona más perjudicada por el carril bici actual (no tiene prácticamente ninguno cercano y es muy peligroso ir en bici por ella)

    Sen respostas
  • fernando-pi
    fernando-pi  • 04/09/2019 18:42:39

    E, xa de paso, debería identificarse a Rolda de Outeiro por Zonas, xa que é demasiado longa. Un pode preguntar, ou buscar a rúa, e remítenlle á Rolda de Outeiro dun extremo (zona Gaiteira) ou á Rolda de Outeiro no outro extremo, (zona Agra do Orzán). Poñer, por exemplo, un "apelido" Rolda de Outeiro-Os Mallos; Rolda de Outeiro-Oza; etc.

    Sen respostas