A Porta Aberta

Volver
Orzamentos participativos 2018

Zona deportiva del Parque de Bens

Jesús XM Jesús XM  •  13/05/2018  •  Distrito 2  •    Sen comentarios

Código proposta de gasto: 1467

Renovación de la actual zona deportiva del Parque de Bens, en mal estado debido al escaso mantenimiento recibido desde su creación. Algunas de las medidas para la mejora de la zona podrían ser:

  • Sustitución del pavimento actual, muy irregular y con exceso de piedras, inapropiado para la práctica deportiva.
  • Sustitución y modernización de los aparatos actuales, algunos de ellos rotos o en mal estado.
  • Creación de una zona cubierta con bancos, para poder dejar las mochilas y cambiarse a resguardo.
  • Instalación de un rocódromo al aire libre, para ampliar las actividades deportivas disponibles (como comentan en la propuesta 1009).

Con esta propuesta se pretende mejorar la oferta de ocio del mayor parque de la ciudad y animar a todos sus visitantes a practicar deporte. Muchas gracias.

Localización: Parque de Bens

Informe de inviabilidade

A túa proposta non pasou á fase de votación e foi declarada INVIABLE por non estar entre as 15 máis apoiadas do distrito na fase de apoios, límite establecido para pasar á fase final de votación. Con todo, todas as propostas, tanto as viables como as inviables, son enviadas ás distintas Concellarías para que coñezan as demandas da cidadanía e poidan telas en conta no futuro. Animámoste igualmente a que participes nesta fase do 30 de agosto ao 17 de setembro, votando aquelas propostas que a cidade necesita, e a participar de novo na convocatoria de Orzamentos Participativos do vindeiro ano. Moitas grazas pola túa participación, que é fundamental para facer A Coruña que todas e todos queremos.


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.