A Porta Aberta

Volver
Orzamentos participativos 2018

Carretera de los fuertes: Mejorar aceras y control del tráfico rodado

Juan MV Juan MV  •  09/05/2018  •  Distrito 2  •    Sen comentarios

Código proposta de gasto: 1208

Actualmente en la carretera de los fuertes existen varios problemas;

-  La acera existente actualmente está incompleta y en algunos tramos es muy peligrosa, dado que no cogen simultáneamente por ejemplo un carrito de bebe y una persona, con lo que obliga a invadir la carretera con el riesgo que ello supone.

- En muchas ocasiones los vehículos van a una alta velocidad, como si fuera un "rally", con lo que se propone instalar medidas de control de velocidad, limitar la misma, etc. No hay que olvidar que en esa zona hay dos colegios y el riesgo que existe que algún día pase algo grave.

- Implementar un carril bici, que mejore el transito de estos y facilitar el transito hacia el Portiño / Parque de Bens / Parque de San Pedro etc.

 

Localización: Aplica a toda la carretera de los Fuertes

Informe de inviabilidade

A túa proposta non pasou á fase de votación e foi declarada INVIABLE por non estar entre as 15 máis apoiadas do distrito na fase de apoios, límite establecido para pasar á fase final de votación. Con todo, todas as propostas, tanto as viables como as inviables, son enviadas ás distintas Concellarías para que coñezan as demandas da cidadanía e poidan telas en conta no futuro. Animámoste igualmente a que participes nesta fase do 30 de agosto ao 17 de setembro, votando aquelas propostas que a cidade necesita, e a participar de novo na convocatoria de Orzamentos Participativos do vindeiro ano. Moitas grazas pola túa participación, que é fundamental para facer A Coruña que todas e todos queremos.


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.