A Porta Aberta

Volver
Orzamentos participativos 2018

Solucionar la baja visibilidad de un cruce en la calle Manuel Murguía

bolboreta1983 bolboreta1983  •  09/05/2018  •  Distrito 9  •    Sen comentarios

Código proposta de gasto: 1206

El cruce que hay en la calle Manuel Murguía con la calle Juan González Rodríguez es peligroso, porque no se ve bien los coches que bajan del carril derecho, hay que salir "a ciegas" porque hay coches aparcados quitando la visibilidad y hay que sumar que a veces los coches circulan a velocidad algo más alta de la debida, 

Considero que con un simple espejo en el cruce se podría solucionar, pero también quitando zona de aparcamiento haciendo que haya más visibilidad o cambiar el sentido de los cruces tal como estaba hace unos años. 

Informe de inviabilidade

A túa proposta non pasou á fase de votación e foi declarada INVIABLE por non estar entre as 15 máis apoiadas do distrito na fase de apoios, límite establecido para pasar á fase final de votación. Con todo, todas as propostas, tanto as viables como as inviables, son enviadas ás distintas Concellarías para que coñezan as demandas da cidadanía e poidan telas en conta no futuro. Animámoste igualmente a que participes nesta fase do 30 de agosto ao 17 de setembro, votando aquelas propostas que a cidade necesita, e a participar de novo na convocatoria de Orzamentos Participativos do vindeiro ano. Moitas grazas pola túa participación, que é fundamental para facer A Coruña que todas e todos queremos.


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.