A Porta Aberta

Volver
Orzamentos participativos 2017

Una web de información de cada barrio

victorlamela victorlamela  •  17/05/2017  •  Toda a cidade  •    Sen comentarios

Código proposta de gasto: 480

Una web de información de cada barrio con su gestion de redes sociales, facilitando así la comunicacion de eventos que se realizan en cada barrio y facilitando a los comerciantes poner sus ofertas en un apartado.

La estructura de la web del ayuntamiento es desastrosa para ver que eventos hay, antes existian numerosos blogs de barrios que facilitaban esas tareas (Blos de los Mallos, Blog de Los Rosales, Blog del Ventorrillo, Blog de Novo Mesoiro, etc...), pero muchos ya cerraron, y se nota su ausencia, y con el uso de las redes sociales no es lo mismo "seguir" al Ayuntamiento que da informacion de toda la ciudad que no te importa y que no termina llegando a los interesados, que seguir a "tu barrio" y que informe de los eventos de "tu barrio" y de los negocios que tienes de proximidad.

Localización: Coruña

Informe de inviabilidade

A túa proposta non pasou á fase de votación e foi declarada INVIABLE por acadar menos de 50 apoios da cidadanía na fase de priorización, límite establecido para pasar á fase final de votación. Con todo, todas as propostas, tanto as viables como as inviables, son enviadas ás distintas Concellarías para que coñezan as demandas da cidadanía e poidan telas en conta no futuro. Animámoste igualmente a que participes nesta fase do 8 ao 24 de setembro, votando aquelas propostas que a cidade necesita, e a participar de novo na convocatoria de Orzamentos Participativos do vindeiro ano. Moitas grazas pola túa participación, que é fundamental para facer a cidade que todas e todos queremos.


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.