A Porta Aberta

Volver
Orzamentos participativos 2017

Eliminación vias tren turistico

jrc jrc  •  02/05/2017  •  Toda a cidade  •    10 comentarios

Código proposta de gasto: 161

En el caso de no poder recuperar el tranvia, como opinan otras propuestas yu con el fin de evitar accidentes, seria necesario el ocultamiento de las vias aprovechando la reparación del paseo que tiene mucvhjas deficiencias.

Localización: 15002

Informe de inviabilidade

Comunicámosche que a túa proposta foi declarada inviable segundo o seguinte informe do equipo técnico municipal: "A reparación do firme e a eliminación dos raís do tranvía mediante a aplicación dunha capa de rodadura e aglomerado asfáltico complementada con un tratamento tipo xeomaia debido á superficie de actuación tería un custo estimado moi superior ao límite establecido dentro do programa dos Orzamentos Participativos 2017 (1.000.000 €) polo tanto esta proposta deberá declararse inviable." Moitas grazas pola túa participación e esperamos contar de novo coas túas propostas nos Orzamentos Participativos do vindeiro ano.


Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.
  • ramon61
    ramon61  • 28/05/2017 12:35:24

    Después de la Exposición Universal de 1889 los parisinos se unieron en manifestaciones contra "ese engendro, inútil, feo y sin sentido” que era la TORRE EIFEL.
    Grupos de intelectuales firmaron manifiestos para desguazar aquella “cosa fea que estropeaba la belleza de su ciudad”. Uno de ellos presumía de tomar café en su parte superior por ser “el único lugar de París desde donde no se veía la Torre.”
    Un alcalde de París intentó "encasquetársela" a los canadienses en su Expo, pero no coló.
    Ahora, todos los que estáis a favor de desmantelar en tranvía turístico, CON EL RECORRIDO MÁS BONITO DE EUROPA (que yo conozco y anduve unas cuantas capitales), no lo consideráis una inversión turística que crea puestos de trabajo y preferís que se despilfarre en lonetas y pasquines pegados en marquesinas y paredes, id a Paris y preguntad cuantos parisinos y franceses están a favor de desmontar la Torre Eifel.
    Lo triste arrimar la cara al tronco de un árbol, es que jamás verás el bosque.

      • slamelov
        slamelov  • 28/05/2017 21:52:26

        Claro, a Torre Eiffel é como o Tranvía, e o percorrido sen o tranvía deixa de ser bonito. De feito coido que o Tranvía é comparable á Torre de Hércules.
        Claro que non crea postos de traballo, de feito estivo funcionando e leva varios sen funcionar, porque é caro, non serve como medio de transporte e tivo perdas escandalosas o tempo que estivo en marcha. E ademáis só tiña algo de uso dous meses ao ano. Moi semellante á outra gran pailanada do vazquismo, a Arielita. Se invertiran eses cartos en facer un metro lixeiro e conectado cun tren de cercanías, e con subida pola Ronda de Outeiro desde o Pavo Real, entón estariamos a falar de algo útil e serio, e non dunha atracción de feira.

          • cgomezr
            cgomezr  • 29/05/2017 09:34:18

            El tranvía fue muy desaprovechado, porque debido a las obras del Parrote casi nunca llegó a su origen natural en Puerta Real, donde paran todos los cruceristas. Había que ir a cogerlo mucho más allá lo cual reducía mucho su atractivo turístico. Hoy en día, poniéndolo a funcionar hasta Puerta Real y con mucho más turismo y una temporada de cruceros que abarca la mayor parte del año, con muchísimos más barcos que entonces, se aprovecharía seguro. Tampoco ayudó la decisión de que los propios coruñeses no lo pudieran usar a precio normal con la tarjeta Millennium, que contribuiría a llenarlo más sobre todo fuera de la temporada más alta, pero eso también se podría hacer de otra manera.

            Además, no hay que contar sólo el déficit directo (mantenimiento - billetes) porque hay un valor añadido turístico que le da a la ciudad y es difícil de medir. En todas las guías turísticas de entonces salía destacado el tranvía, era un imán de turistas importante. La arielita nada que ver.

              • slamelov
                slamelov  • 29/05/2017 18:18:07

                O feito é que os cruceiros seguen a vir, e non depende do tranvía turístico que veñan ou non, xa que incrementouse o tráfico de barcos nos últimos anos. En todo caso, habería qu e ver o impacto real do tranvía na economía local, que ata o de agora foi moi negativo, ou máis ben un despilfarro, un capricho. O mellor atractivo para a cidade é que sexa unha cidade sen pastiches, unha cidade real e non unha barraca de feira, e salvo que fora un tranvía útil todo o ano e para a xente da cidade, que fora un transporte público e non unha atracción turística, o mellor e desbotalo definitivamente, porque recuperalo agora é carísimo e a cidade ten outras prioridades máis importantes que un capricho "moi bonito", tanto como caro e inútil. Outra cousa sería un tranvía lixeiro, con vías pola Ronda de Outeiro, conexión coa Estación do Tren e co desexado Tren de Cercanías.

                  • ramon61
                    ramon61  • 31/05/2017 14:10:56

                    Por suposto que o noso tranvía non e a Torre Eifel, nin a Torre de Hércules e a de Pisa.
                    Pero si as situacións son iguais na citateria mental da xente que non ve mais alá dun palmo das sua nariz.
                    A Torre Eifel era exactamente o que ti numeras que é o tranvía.
                    -Inutil para a pobración.
                    -Carísimo no mantemento. (Traballan mais de 500 persoas, e aprobouse un presuposto de 300 millóns de euros de rexeración)
                    -Obra faraónica sen sentido.
                    -Etc.
                    Os turistas dos cruceiros e os demáis pisan a Coruña e saen pra Santiago sin deixar na Coruña mais que lixo, porque aquí non teñen nada atractivo que os amarre.
                    O turismo son cartos, os cartos son postos de traballo, e a min gustaríame que meus fillos vivisen e traballasen aquí como fixo toda a miña xeración.
                    O explicou perfectamente cgomezr o que aplaudo.
                    PD, estas disposto a pagar o mantemento da Cidade da Cultura de Santiago e non do tranvía. Demostración: https://subefotos.com/ver/?4343be59b742396300db7ac06e7ac55eo.jpg#codigos

                    Sen respostas
  • slamelov
    slamelov  • 26/05/2017 00:08:33

    Totalmente a favor, o Tranvía foi un capricho ridículo de Paco Vázquez, de nula utilidade salvo en dous meses ao ano e un pozo sen fondo de perdas. É mellor recuperar e humanizar o paseo que volver a invertir millóns en recuperalo e mantelo. En todo caso, de mantelo, que sexa un tranvía lixeiro e con conexión coa Ronda de Outeiro, que sexa un sistema de transporte útil, e non unha atracción de feria.

    Sen respostas
  • cgomezr
    cgomezr  • 04/05/2017 01:47:06

    Creo que hay que pensar en recuperar el tranvía en algún momento. Si no hay dinero ahora, más adelante. Es una pena tirar esa inversión a la basura, era un icono turístico de la ciudad (en su momento lo comprobé con bastantes visitantes extranjeros), y si se llevara hasta Puerta Real tendría muchísimo atractivo al poder transportar a los pasajeros de los cruceros. Así que no soy partidario de quitar las vías.

      • aleixo_varela
        aleixo_varela  • 04/05/2017 21:25:53

        El problema no es quitarlas o dejarlas, sino que el gobierno está dejando correr el tiempo sin tomar ninguna de las dos decisiones, y ese limbo es el verdaderamente peligroso: los usuarios de bicicleta y moto nos jugamos la vida en ellas todos los días y a nadie parece importarle. Me pregunto si tiene que volver a haber víctimas para que se tomen medidas, como ha ocurrido recientemente con otros temas.

        Sen respostas